hier lekkere cakejes gebakken deze namiddag met mijn zoontje...kga er straks eentje eten. Geloof of niet heb nog net heel mijn huisje een beurt gegeven, net en proper geboend. En morgen doe ik gewoon niks,als ik de kids naar school heb gedaan kruip ik nog even terug al slaap ik niet dan rust ik wel... nu even wat tv gaan zien Annabel
moet ik eerlijk zijn. Ik kom maar niet weg Ben verslaafd geloof ik! eb de was ingehaald en ben bij de pc gaan zitten om mn rommel van vandaag op te ruimen. Maar dan ga ik weer zitten lezen en dan moet ik weer mee kletsen!
Meliske:af en toe waag ik mij er 10 minuutjes aan maar dan voel ik het wel enorm.Met die BI... De BI is een week na mijn bevalling teruggekomen,na een half uurtje wandelen heb ik ook pijn Ik ga volgende week bij de GYN op nacontrole en haar eens vragen hoe het zit.En dan doe ik de oefeningen die ik van mijn kinésist heb gekregen. Kinesist heeft mij aangeraden om zeker tot 2 maanden na de bevalling niet te rijden Van de knip voel ik niks meer,die is goed genezen.
is dat zoiets als een fysiotherapeut? Wel jammer dat je niet mag rijden, maar ik mag ook nog 4 tot 9 maanden niet hardlopen.
echt vervelend hoor dat die BI terug is gekomen! 2 maanden wachten met rijden das voor een echte ruiter toch niet om vol te houden hopelijk ben je er vlug van af en kan je weer lekker, zonder pijn gaan paardrijden!