hahaha ik denk dat als je thuis bevalt en het is een normale goede bevalling, je best snel zelf een berichtje hier kan achterlaten, toch?
Die heb ik ook! Maar bij mij is de kleine al geheel ingedaald en ligt vast dus dan zal hij me wel aan het bijten zijn hahahaha! Bij mij is de baby echt druk! Hebben jullie nog tips om de bevalling op te wekken? Se* dat weet ik wel
Oh, ik denk dat ik, als het allemaal vlot verloopt echt niet lang weg ben. Heb de laptop dan heel snel bij de hand hoor en zoals beloofd is Meliske de eerste die het hoort (tenzij ze in Llorit zit)
Hij zit nooit op eenforum! Dan weet hij echt niet waar hij moet zijn! En ik kom er op 4 (deze het meeste) Maar ook speciaal voor tienermoeders! Ik probeer het zelf wel ja! maar voor de zekerheid! Wij zijn echt de kletskouzen op het moment he! Gezellig!
Haha mijn vriend zei net nog dat hij morgen maar eens gaat proberen of die sex helpt Meliske, ik mag waarschijnlijk geen traplopen na de bevalling, dus ik kan helaas niet op internet. En we hebben geen draadloos internet, dus de laptop naar boven dat kan ook al niet. Thanx jullie horen wel als er iets gebeurd! Zijn er nog tijden dat ik beter niet kan smsen, dan moeten jullie dat even doorgeven
Ja heerlijk toch, geen wonder dat het forum traag wordt, ik kan het zelf al bijna niet bij houden, wat een tempo .....
Mijn mobiel ligt beneden, dus ik hoor het alleen als ik in de woonkamer ben. Die neem ik niet mee naar bed hoor
Haha het is ook soms niet bij te houden hier, en ik ben alleen 's avonds online dus dan is het niet raar als ik een keer 30 pagina's moet bijlezen Alleen heb ik er de laatste tijd veel minder geduld voor, zal wel door het naderende 'einde' komen.... Is pientje trouwens nog online geweest? En nog iets van Bosi gehoord?
Ja IEDEREEN is geweest vandaag, bij niemand iets aan de hand, Pientje dreigt ziek te worden, Bosi is stuk van gisteren en wil nog niet echt accepteren dat ze niet meer alles kan doen.
Oh dat ken ik, ik wil ook zelf nog vanalles doen terwijl ik gewoon voel dat het niet gaat.... En toch kan ik het niet laten, ben echt eigenwijs op dat gebied. Grappig, nog een gelijkenis met Bosi. We dragen hetzelfde, hebben dezelfde voeten en ook nog eens dit Vervelend dat Pientje zich ziek voelt worden, zo net voor de bevalling. Ik voel me ook eigenlijk machteloos met die pijn in de ribben, waar helaas niets aan te doen is.
Haaaaaaaaaaaaa Pientje, hoe voel je je nu, we hadden het net over je. Hoelang zit je met je zus aan de lijn dan? je was 1.5 uur weg
voel me wel beter,denk dat mijn lichaam gewoon om eten en drinken vroeg,want de hoofdpijn is weg en voel me minder slap,had ook eigenlijk niet veel gegeten en gedronken maar wel een hete douche genomen...niet zo slim...