Wij hadden vroeger een kater, en die was niet zo knuffelig... Die sloeg om je benen en rende dan snel een andere kamer in, om vervolgens op een onverwacht moment weer om je benen te vliegen...
Oh heb 4 in het land aan staan, de hele dag gaat het al over die liposuctie-dode en iedere keer weer de beelden van zo'n suctie ale: onder het avondeten ook al, kan daar echt niet tegen.
hahaha Mijn kater is nog maar 4 maanden geleden gecastreerd dus het begint nu pas te werken. Daarvoor was hij vaak sago en snel geirriteerd en moest hij geen aandacht. Nu wordt hij echt lief!
ikke ga denk ik zo maar is lekker slapen, maar dat roep ik al bijna 3 kwartier, maar ik kan niet achter de computer weg komen
op sbs bij hart van nl is er zo een verhaal over een buurman die een kat van de buren doodschoot met een bucks moet je echt niet aan mij laten zien! Ben echt de grootste katten vriend hier in de buurt! Alle katten uit de buurt komen eten bij mij!
ja idd clear blue zijn ook fijn, weet nog van vorige keer dat ik eerst met een test van deze site testte en gelijk daarna met een digitale van CB loeki, heb ik nog niks van gehoord over die liposuctie-dode...
Daar had ik gisteren last van Meliske, ik kwam ook maar niet weg... Welterusten voor als het je lukt om weg te komen En tot morgen. Loeki, ik kan gelukkig overal tegen, ook al zit ik te eten. Behalve van een bevalling in close-up, dat kan ik nu echt niet verdragen....
almira, dan ben je vast en zeker heel goed voor de diertjes! ja ik ga nu echt maar slapen. Allemaal een goede nacht voor jullie. Slaap lekker! tot morgen!
grrrrr zagen jullie het op hart van nl? Wat een kl*te vent bah ben helemaal boos! pffff sta op ploffen als ik dat zie