Goedemorgen allemaal, goedemorge Taschke. Ik ben er weer en nog zwanger as ever. pffffff, ik begin het nu toch wel echt goed zat te worden IK WIL MIJN EIGEN LIJF TERUG en wel vandaag. Vanmorgen wakker geworden met een zwaar gevoel in mijn onderbuik en rug, echt een ongi gevoel, ben maar onder de douche gestapt en nu is het weer weg. Ik heb er nu wel genoeg van hoor. Gisteravond ook zeker weer een uur liggen draaien omdat mevrouw mijn ingewanden voor de zoveelste keer wilde reorganiseren, ze wordt vast binnenhuisarchitect, ze is er nu al goed in. maar deze mama is het echt zat. Ik kan me nog zo instellen op eind volgende week, leuk is het niet meer.
goeiemorgen! taschke - wat ene knap meisje heb je! En wat goed dat ze de hele nacht heeft doorgeslapen! pientje - hoe voel je je vandaag? iets beter als gister? loeki - dat ongi gevoel klintk wel als begin. Maja dan kan het nog even duren natuurlijk verder wel goed geslapen?
Ja wel goed geslapen verder, beetje koud, want we hadden de zomerdekens al op het bed. Hoe gaat het met jou vandaag?
jemoet ook geen zomerdeken op bed leggen als het nog geen zomer is... ik leg er nooit een zomerdeken op, vind die zo dun, kan ik het niet goed vastpakken nou ik moet eigenlijk zeggen dat ik er minder moeite mee heb als ik had gedacht, maja wat niet is kan nog komen natuurlijk.
wat dacht je van shoppen ga vanmiddag effe met me moeder samen wat leuke kleren kopen voor lloret nee ik schaam me er niet voor, maar ik vind het niet leuk als andere ook verdriet hebben, daar kan ik absoluut niet tegen, dus probeer het niet te doen waar me moeder bij is, want wil niet dat zij ook verdriet krijgt, door mij.
Goede morgen dames! Jeetje wat kunnen jullie kletsen zeg Gisteren een pijnlijke avond gehad Het kleintje vond het erg leuk om op mijn darmen te liggen geloof ik....dus had de hele tijd steken in mijn buik/darmen en aandrang, maar er kam niks. Alleen net voor het naar bed gaan een heleboel lucht Maar ik wist echt ffniet hoe ik moest zitten, wat een rot gevoel En manlief maar wrijven op m'n buik. Vond het heel vervelend voor me en wilde iets voor me doen, wel lief Vannacht veel last gehad van mijn banden en dat heb ik nu nog Eigenlijk al een tijdje niet meer gehad..... Ik weet niet meer waar jullie het allemaal over gehad hebben Weet alleen nog dat ik Zorra kan feliciteren met haar ZOON! En wil Meliske even sterkte wensen vandaag. Klets hier maar lekker of heb je andere afleiding vandaag?
Goeiemorgen! Voel me goed Meliske,gelukkig maar. Ow lekker shoppen! Leuk! Ga jezelf maar flink verwennen! Hoop dat je de dag goed doorkomt! @Loeki,ik had nog niet je hele bericht gelezen maar zag vluchtig "MIJN LIJF TERUG" dus ik dacht dat je was bevallen jammer genoeg niet dus! @Taschke,ow dat heb ik ook met Jennifer gehad,als ze dan ineens doorsliep,dan schrok ik echt wakker en was ik bang dat er wat mis was omdat ze me niet wakker had gemaakt,maar jee wat schrik je dan! En dan rennen naar je kind toe heh,liggen ze gewoon heerlijk te slapen Ben benieuwd wanneer we wat van Zorra horen! Bosi,hoe gaat het met jou?
gelukkig pientje dat je je vandaag goed voelt! Menno ook weer lekker aan het werk? bambino - wat vervelend dat je gister zo'n last had van je darmen en banden. Weet niet of het een begin kan zijn van een bevalling, afwachten maar he Ik ga vandaag lekker shopppen
Oh lekker shoppen Meliske, veel plezier! Hoe is het met je man/vriend? Lijkt me voor hem ook een moeilijke dag. mannen worden snel vergeten vind ik Fijn dat het bij jou allemaal goed gaat Pientje. Manlief weer lekker naar het werk, zo hoort het
pientje, gelukkig dat het ook met menno were beter gaat, hadden jullie effe lekker een dagje samen he is ook wel lekker. bambino, mijn vriend is werken, die heeft het er niet zo moelijk meer mee, natuurlijk mist hij danischa gruwelijk, maar hij kan er beter mee omgaan als ik. Of hij doet alsof...om zich sterk te houden tegenover mij...maar dat dnek ik niet, dan had ik het wel gemerkt. Het klinkt misschien raar, maar vanmorgen hebben we samen een extra kaarsje aan gestoken bij haar plekje hier thuis. die brand gewoon de hele dag door. Normaal doen we dat alleen savonds. loeki, shoppen hoort bij mij
Pientje fijn dat Menno weer aan het werk is en dat jij je weer wat beter voelt. Vandaag het gedichtje afmaken? We willen wel een foto zien hoor. Bambino, vervelend van die darmen, ik ken het gevoel maar al te goed, continu aandrang en er komt enkel lucht naar buiten. Wow, nou vanmorgen wil de belmust 4 smaken ijs hebben, nou ze mag ze hebben hoor
Shopaholic, volgens mij staat jullie huis van top tot teen vol met alles dat je koopt. Een extra kaarsje mag best vandaag. Heb jij nog een nieuwe tatoo foto gemaakt?
Mooi zeg,een kaarsje de hele dag aan...ben helemaal ontroerd! ow ja domme muts met der ijs...steek dat maar in je ...(piep)... Jaja zal foto's maken als het klaar is
ow oeps... vergeten te vragen gisteravond, van die foto had dat dan gisteravond gezegd loeki...toen was jurgen ook thuis, nu niet meer