o is chocolade niet zo goed? Nou ja, dus maar goed dat ik het niet teveel neem. Ha ha pientje, ik was er alweer. Ik meld het trouwens denk ik toch wel, als ik weeen heb of ga beginnen. Ik zoek dan eerst even een pc op. Ik verdwijn niet zomaar. : pindakaas met sambal en komkommer, hmmm, het proberen eens waard. Ja dat NOD forum is echt leuk ok terug te lezen. Daar zijn echt al veel die elkaar al een tijd kennen. Loeki is het forum volgens mij gestart. Ik kwam veel later pas, ik geloof bij bericht 178. Ik wist bijvoorbeeld helemaal niet dat jij loeki al zolang bezig was en al aan de MMM moest als het niet zou lukken die maand.
Ja en als je dan bedenkt wat eraan vooraf is gegaan,zoveel mk's en nu heeft ze eindelijk der kleintje die ze kan vasthouden... hmm ga maar eens ontbijten,lekker vlokken!
ja het was toen mijn laatste poging eigenlijk, ik had al eerder naar de HA gekunt, maar had daar in de zomervakantie geen zin in.
hallo allemaal wat 'lief' van jullie dat ik al 'vermist' word! Maar nee ben nog niet bevallen hoor... gisteren naar de kids factory geweest en savonds naar een voorlichtings avond in het ziekenhuis. Was wel interessant. Jopie mooie foto's! Vennetje en Mirtje; hoi! Wel gek om je naam te zien staan Mirtje want ik heet eigenlijk ook Mirte alleen Messie is een verbuiging van mijn achternaam. Tumtum GEFELICITEERD met AMBER ANNA Taschke en Lona; ik kan niet anders zeggen; wat een mooie baby! Dientje leuke foto van jou en Thyron wat is ie nog klein en schattig! Vandaag een lekker dagje thuis, de was doen, de babykamer beetje poetsen en kast inruimen enz. Ik mis nog wel even het zonnetje die er wel was maar achter de wolken is verdwenen. Iemand een idee waar je licht blauwe vierkante enveloppen kunt bestellen online?
Messie, witte vierkante enveloppen vond ik al moeilijk om te vinden, laat staan lichtblauwe. Mocht je lichtblauwe niet kunnen vinden, ik heb deze witte besteld, hele snelle en goede service: http://de-hobbydoos.nl/shop/product_info.php?cPath=157_158&products_id=1866&osCsid=705bcda98cf21b8ca6236868f8fa63d6
Meiden ik ga zo naar het ziekenhuis, mocht ik vandaag niet meer online komen dan weten jullie wat er aan de hand is
@Messie, hier hebben ze licht blauwe enveloppen,maar je kan de kleur niet zo goed zien. 14x14 zijn ze. http://www.nelliesnellen.com/user/main. ... 6lang%3Dfr
succes zorra Trouwens loeki dat zou ik je nog zeggen. Ik had gister met een vriendin gesproken over haar bevalling. Zij is ook helemaal uit het niets bevallen. Geen voorweeen enz... Ze kan zich verder ook geen echte harde buiken herinneren. Ze is bij 40 wk en 3 dagen bevallen.
40 wkn 3 dagen, dan hoef ik niet meer naar de VK iig. Hoop echt dat gisteren mijn laatste bezoekje was hoor.
goede morgen! Hier alles rustig. Mn mams is er om schoon te maken en ik ga ook maar een beetje aan klungelen. Zorra; spannend!
Lekker als je mams schoon komt maken, de mijne komt nog even de was strijken en morgen is mijn hh-hulp er weer.
Zorra succes.Hopen dat je vandaag niet online komt Loeki:het mag toch stilaan gaan gebeuren nu hé Ik ben terug ongesteld geworden!aaahhh,wat haat ik dat. Terug die pijn van dat gevoel,mijn humeur is een ramp! Wat was zwanger zijn toch makkelijk Elena is vandaag al 4 weken,het gaat snel vind ik.Ze ligt nu heerlijk te slapen(tja,wat wil je na een nacht wakker te liggen,rondkijken en te spelen ) En lachen dat ze doet,vrolijk meisje En inderdaad,na een paar weekjes na de bevalling begint je leven weer wat 'normaal' te worden en heb je ook even een moment voor jezelf Er komt stilaan terug wat ritme in.
ZOrra succes spannend hoor! tumtum proficiat! MAn wat moeilijk om dit bij te houden het is zo druk nu de baby er net is. maar ik probeer bij te lezen, typen is een ander verhaal aangezien ik JAsmine vaak in de handen heb. Dus vergeef me me fouten. Dit weekend wordt het mooi weer dus meiden nu even bevallen zit je zondag lekker buiten Ik ben langzaam aan het verbeteren de paarse plekken zijn al blauw, dus vooruitgang! ben er weer van af want ik heb het toch ineens druk na maanden niets doen maar wel veel energie! oja en NIET MEER MISSELIJK