April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

goedemorgen hier,

rare banner loeki ben zo gewend aan je neefje :D

meliske ook deze banner vind ik erg mooi.

taschke gelukkig mag ik pas weer half juni komen op het werk. idd 10 weken hier in nl na bevalling.

gewicht hier gaat goed nu 73 kilo voor zwangerchap 77,5 dus ideaal zo :D afvallen, toch nog wat pos. behalve dan mijn dochter natuurlijk overgehouden van de lange zwangerschap.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Taschke, als ik Dientje even als voorbeeld neem, die is bevallen met 33 weken en was dus nog niet met verlof, of ze nu wel of niet in de ziektewet zat, op de dag dat Thyron geboren werd begon haar verlof en beginnen de 16 weken te tellen.

Ik ga nu een week overtijd, ik ben 6 weken vantevoren met verlof gegaan, maar ik heb ALTIJD 10 weken verlof na de bevalling, dus ik heb nu 7 weken voor en 10 weken na de bevalling.

3. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Daar mag Belgie een voorbeeld aan nemen :(

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Goedemorgen Missy, zo jij bent mooi op gewicht gekomen. Zou ik ook wel willen, maar ik ben toch wel blij als ik weer gewoon op mijn oude gewicht kom.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja dat mag, maar er zijn andersom vast ook dingen waar wij een voorbeeld aan mogen nemen hoor :p

6. Niet meer actief

ja het is wel erg lekker dat de gewone kleren weeer goed zitten

7. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Ja tis da...

Goed dat de kilo's er zo af vliegen Missy!

Ga even kijken naar Elena,die ligt nog in haar bedje te slapen... :)

8. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Goeiemorgen allemaal!

@Annabel,succes! hopelijk heb je straks je baby in je armen :D

@Meliske,wat een mooooie banner zeg,vind die nog mooier dan die met die vlinder!

@Loeki,jammer nog niet bevallen...dan maar naar de prenatal! Dat geslenter in de winkel kan de weeën ook opwekken :)
    Ow wat ook kan helpen aangezien je mannetje geen sex wil...je tepels strelen :) ja echt waar,ooit eens gelezen. en als je dan ook nog wat handwerk verricht...moet goed komen! ;)

@Bosi,heeeeeeel veeeel succes bij de gyn! Ik hoop op goed nieuws!

@Almira,en? hoe staat het ervoor?

@Taschke,ow dat lijkt me helemaal niks,je kindje weg moeten brengen omdat je moet werken...pfff zwaaar!

@DIentje,heb je helemaal niet geslapen? :confused: Ben je niet moe dan?

Heb ik nu iedereen gehad?

Straks over een kwartiertje moet ik naar de vk.
    Alles zal wel weer tip top in orde zijn :D

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh,over strelen gesproken, je hebt ook een drukpunt dat de bevalling op gang kan brengen, mijn fysio had het daar eens over, ergens achter op je enkel bij en achillespees, daar waar het zacht is, als je dat masseerd kan het ook weeën op wekken.

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    :( Ik kan er niet tegen als iemand aan mijn voeten zit,niemand mag ooit aan mijn voeten zitten :evil:

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    daar ga ik van uit pientje, dat alles tip top in orde is bij jou, jij heb ook ene hele fijne zwangerschap, toch? je voelt je, op heel af en toe een dagje na, volgens mij altijd goed :) gelukkig maar ;)

missy - jeetje wat fijn! ik wou dat ik wat extra kilootjes verloor, bij mij zitten er nog meer aan als voordat ik zwanger werd, en geloof ook niet dat die er nog afgaan :(
    En al helemaal niet als ik pientje na doe met FRIKANDELLEN savonds na 10 uur :)

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh, gaan we het daar weer over hebben, krijg al weer zin in kroketten e.d.

Succes bij de VK Pientje.

13. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    :) nee das eigenlijk zoooo ongezond...maar was wel lekker...
    en voorlopig de laatste keer :)

Ja wat zwangerschap betreft mag ik echt niet klagen.
    Ja af en toe een bleh-dag ertussen,maar das normaal,die heb ik ook als ik niet zwanger ben :)

Vandaag is Menno op cursus ongeveer een uur en een kwartier hier vandaan...hij twijfelde nog of hij wel moest gaan...tuurlijk schat,zo snel zal het niet gaan :)

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zou mooi zijn als het wel zo snel ging Pientje, voor jou althans.

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    pientje, jij dacht dat de kleine morgen zou komen toch? ben benieuwd of dat gaat klopppen.

16. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    jaaa echt wel,maar das wishfull thinking :)

Moet nog eten,maar heb geen honger.
    Ow laat maar moet nu al weg.

Tot straks!

Doei doei!

17. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    goede morgen!

Hier een hele onrurustige nacht gehad, helaas nit door weeen :( . Kon echt mn draai niet vinden vannacht, links, rechts, rug, niets lag lekker :evil: En zweten! Deken af, deken op. 10x naar de wc :oops: Gelukkig heeft manlief nergens last van gehad ;) En die kleine drukt vreselijk op mn schaambeen, auau
    Ik ga ook zo nog ff kijken bij de prenatal, mag nu weer naar de stad en vind dit wel een hele goede reden :)

Heel herkenbaar :)

Meliske; mooie banner! waarom die andere niet meer?

Annabel; succes, hoop snel goed nieuws te horen ;)

Bosi; hoop dat je zelf het goed nieuws kan komen vertellen en anders ben ik mobiel bereikbaar ;)

Almira; waar ben je en hoe is het?!

Taschke; ik kan er nu ook al tegen op zien om weer aan het werk te gaan. Ik ben echt gek op mijn werk, maar ben er nu totaal niet mee bezig. Nooit gedacht dat ik mijn werk kon missen :oops: :)

Dientje; probeer maar wat slaap in te halen.....

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn broertje belde net, of hij vandaag wel naar de Efteling kon gaan, of dat hij hier heen moest komen :) nou ga lekker genieten van de Efteling, nog niets aan de hand hier.

19. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    nou ikke ben weg, mijn oma heeft al een paar dagen behoorlijk last van haar been, en ze woont nog zelfst, zonder hulp, en ze moet altijd te voet boodschappen doen, en is ongeveer 15 min. lopen. Normaal gaat dat heel goed, alleen nu ze pijn heb aan haar been, gaat dat niet. Dus gaan me zusje en ik effe boodschappen doen en bij haar brengen.
    Dus ik ben strakkies weer terug!

doe doei!

20. Niet meer actief

heb nieuwe foto van mijn meid in album gezet, vond haar zo lief :D

Deel Deze Pagina