oke nog ff snel reageren,moet ik maar wat harder fietsen Ja ik zat al die tijd met 21 april in mijn hoofd. En op het proefkaartje staat ook toevallig 21 april. En gister zei mijn schoonzusje ineens "jij gaat denk ik op 21 april bevallen" en ze had al een keer eerder goed bij vrienden van haar Maar zoals ik me nu voel,denk ik eerder ergens in Juni ofzo Oke nu moet ik echt als een speer er vandoor!
Ik mis mijn werk iedere zomervakantie weer, vind 7 weken vrij zo lang. Nu zit ik al 8 weken thuis en heb nog 19 weken vrij en toch, ik mis het nu even niet.
Sorry meiden dat ik in breek hier 8) @ pientje Meis dat is over 1 dag hihi. Ben telkens hier aan het kijken of je al weeen hebt
Missy, het is een schatje. 4 weken geleden heb ik beschuit met muisjes ingeslagen. Heb nog maar 2 rollen beschuit en 1 pak muisjes over, ik kan dus weer opnieuw in gaan slaan
Mijn collega's spreek ik gelukkig regelmatig. Aan belangstelling niets te klagen Wat een prachtige foto trouwens!
ik weet inmiddels dat je 2 rollen beschuit met 1 pakje muisjes nodig hebt ja ik vind mijn meisje ook heel schattig alleen vandaag is ze ook een handenbindertje, krijg niets gedaan. ga vanmiddag direct draagdoek kopen
jeetje ben even een dag niet online kan ik dik een uur teruglezen..... Zorra gefeliciteerd met je zoon Meliske gisteren was een mooie zonnige dag, dat was vast en zeker de warmte die jouw meisje naar je toestraalde! En ook vast en zeker een mooi voorteken op jullie toekomst. Enne mooie tatoe! En ook je nieuwe banner is erg mooi. Verder heb ik hier en daar wat foto's gekeken, erg mooie wondertjes allemaal. En voor de meiden die bezig zijn zet hem op! Gisteren heel de dag op bed gelegen met 39,7 koorts. Bleek een borstontsteking te hebben, dus heb ik peneciline gekregen. Nu gaat het weer iets beter. Jessy heeft ook een kuurtje gekregen tegen de spruw, en ze heeft erg last van haar darmpjes. Echt zo zielig, als ze huilt gaat het door merg en been. En dat is 5 minuten later haar luier vol. O,jee ze begint weer te huilen. Ben weer weg groetjes doegggggggggg
hahaha Missy ook nog even naar de sale bij Prenatal Heb je echt aan 2 rollen beschuit en 1 pak muisjes genoeg? Nou ja, grootste tekort zal hier de boter zijn, want dat eten mijn man en ik niet, beschuit met muisjes en zonder boter is och enigzins lastig
nou ja niet genoeg hier zijn god weet hoeveel rollen erdoor gegaan en boter ook maar met 1 pak muisjes smeer je dus 2 rollen dat bedoelde ik. en idd straks naar de prenatal
Oh oké, dan snap ik het Missy. PRDM, wat vervelend van die ontsteking en natuurlijk de spruw (wat is dat eigenlijk) en de krampjes, ik hoop voor jullie dat jullie allebei snel opknappen.
Meliske, wat een mooie tattoo. Zijn er nog meiden bevallen na Zorra? Dizzy, wat een mooi meiske. Ze lijkt wel een beetje op ons meisje. Ook zoveel haar. Jasmine vonden wij ook een hele mooie naam die op het lijstje stond. Nou meiden ik weer snel, want ik hoor ons meisje murmelen.
He JAnne wat grappig, datjullie die naam ook op de lijst hadden je hoort hem hier in de buurt nauwelijks trouwens, iedereen vind hem wel leuk dat wel. Ja hier meld zich er ook weer een volgens mij heeft ze last van krampjes.
Zo ben ik weer! Alles was goed bij de vk!...what's new... @moon,hihi leuk dat je me hier volgt,nee helaas nog geen weeën. @Missy,ach wat een mooie meid zeg! Zow lief! Ik ga ook een draagdoek kopen,lijkt me erg handiig. Wil hem via www.draagdoek.nl kopen,maar kan nog niet kiezen welke,vandaar dat ik hem nog niet heb Hoe spreek je haar naam eigenlijk uit? Beetje op z'n engels? of gewoon zoals het er staat? Jasmieneh? @Janne,hoe gaat het met jou en je meisje? Nog last van de KS? Zo ik ga nu ff een half uurtje rusten voordat ik weer de hort op moet.
ik spreek hem idd zoals hij er staat uit maar het maakt ons eigenlijk niet zoveel uit als ze zelf straks liever engels wil is het ook goed