Almira; toch een beetje goed nieuws. Al zal het afwachten zijn of het doorzet of niet. Gelukkig heb je leuke afleiding zo te lezen
eigenlijk heb je niks gemist.... toch? pientje, heeft en vervelend kind op visite elf, heb haar koffertje gepakt, almira, VK geweest, alles goed met kleine, en 2 cm ontsluiting, kan nog alle kanten op ikkezelf, heb de ooievaar op pad gestuurd
Heeey, Annabel heeft zich hier nog niet gemeld?Heb in elk geval nog niks van haar gehoord... Mss is ze al bevallen of ermee bezig Nee Loeki,niks gemist
eigenlijk heb je niks gemist.... toch? pientje, heeft en vervelend kind op visite elf, heb haar koffertje gepakt, almira, VK geweest, alles goed met kleine, en 2 cm ontsluiting, kan nog alle kanten op bambino, is een doku kijken dientje, is verslaafd aan beschuit met muisjes bosi, is weer thuis, bloeddruk iets gezakt, moet maandag weer terug komen ikkezelf, heb de ooievaar op pad gestuurd nog iets leuks gekocht loeki?
Moeten we nu al duimen, je gaat toch pas in Lloret testen of heb ik iets gemist. NIet dat ik niet voor je wil duimen hoor Melis
nee hoeft nog niet te duimen hoor, idd pas in lloret testen. pff mijn geheugen blijft slecht! moet zo'n moeite doen om die samenvatting neer te zetten, ik vergeet meer als de helft. en nou staat ie er ook nog is 2 keer rara
Nou ik heb dus een matrasje voor het ledikant gekocht. Van 159 voor 89 euro, dus leuke aanbieding en een flessenset van avent (voor Jaap, want die vond het maar niks dat we nog steeds geen flessen in huis hadden) verder alleen een badcape en een slinger met 'Hoera het is een meisje"
ik zit nu dokument te kijken. Jeetje zeg! Ik werk zelf op een gesloten groep, maar dit zijn kinderen! Zou dit niet kunnen geloof ik ( het gaat over kinderen die in jeugdgevangenissen hebben gezeten en van daaruit naar inrichtingen , open, maar daar niet te handhaven waren en nu gesloten zitten) Een heleboel ellende dus