ze krijgt eerst een veter, dan afwachten of ze weeen krijgt, en dan zondag inleiden, als ik het goed heb.
Nou dan is ze na het weekend iig mama. Ik vind het ook een heel gek idee dat er voor mij nu ook langzaam een echte deadline nadert.
Nee absoluut niet, maar als je ziet wat ze mee hebben gemaakt...... En zelf werk ik met ongeveer de moeilijkste volwassenen, maar daar kan ik toch een stuk beter mee omgaan als met kinderen
Ja, spannend wel, maar voel dus helemaal niets komen nog, dus ik denk gewoon dat ik ook volgende week naar het ZH moet
waarom ik beter met moeilijk volwassenen kan omgaan als met moeilijke kinderen, meliske? Ik denk omdat ik volwassen verantwoordelijk hou voor hun gedrag ( ziek of niet) en bij kinderen vind ik het onderscheid moeilijker te maken tussen verantwoordelijkheid en het kind zijn ( waar kun je ze verantwoordelijk voor houden zeg maar)
Nee ik was met mijn zusje en mijn neefje, de flessen heb ik als cadeautje in laten pakken, krijgt hij vanavond
bambino, ja daar zit idd iets in ja, lijkt me wel moeilijk om ermee te werken hoor! ja loeki die kan zit er natuurlijk in, al hoop ik van niet natuurlijk! maja er is er maar 1 die dat beslist
Ik hoop het Bamino, gelukkig is de kleine nog steeds goed voelbaar, dus ik maak me er totaal niet druk om.
Ja precies. Dus als ik moet kolven, kan hij de fels wel geven Meiden ik ga heel even op de bank liggen, ik ben kapot, Prenatal, boodschappen doen, 2 uur bij een vriendin koffie leuten en pas om 16.45 uur thuis, ik ben helemaal op. Jaap kan ook ieder moment komen. Ik spreek jullie met een uurtje wel weer.
is voor de mannen ook leuk he als ze een keer kunnen voeden. ja ga maar lekker wat rusten, zal je wel nodig hebben na zo'n drukke dag. tot straks!