Hallo, daar ben ik ook weer even. mo: zolang wakker? ilana slaapt eigenlijk de hele dag, ze is maar heel kort wakker steeds. balen dat de bv niet goed lukte. bij mij lukt t sinds gisteren goed, gelukkig. ze heeft wel wat last van krampjes, zoooooo zielig, je kan dan zo weinig doen. ik ga vandaag stoppen met de ferro tabletten, ik had er zo'n last van mijn darmen van, de ene dag dun, de andere dag veel te dik. heb nu floradix. voel me nog wel wat slap, maar t gaat steeds beter. zo even lekker slapen, t is wel vermoeiend allemaal, maar zoooo leuk. ben echt helemaal verliefd!
Ja Menno wou lange tijd eigenlijk ook geen 2e...ten minste...toen Jennifer een half jaar was,kwam hij thuis en had ie een pasgeboren baby gezien en was ie helemaal in de wolken en wilde hij dat als Jen 1 jaar was,er weer voor gaan. Maar toen overleed mijn moeder en wilde ik het nog niet,toen ben ik een studie gaan doen en wou ik wel een 2e....toen wou hij niet meer Hij durfde het financieel niet aan. Toen hij eenmaal wel wou had ie spijt dat we er niet eerder aan begonnen waren! Maar ik weet iig wel dat ik nooooit meer aan de pil ga,wat een troep!
als jullie dit rustig noemen... er is haast niet tegenaan te lezen als je een avond en ochtend mist... Leuk van Maxima en wat een leuk kindje weer. Lijkt veel op de eerste twee en dan de trotse papa erbij. Geweldig. Hoorde ook dat bij mijn man op het werk de eerste 2007-baby gisteren geboren is. En dat terwijl ik eigenlijk als 1e uitgerekend zou zijn... kan je dus niks van zeggen. Zij is dus uiteindelijk een kleine 3 weken te vroeg bevallen. Gelukkig alles goed. Gisteren zei haar vriend nog dat het kamertje niet helemaal klaar was! Ben net naar de thuiszorgwinkel geweest om een po te halen. Toch wel gek idee om zo'n ding in huis te hebben...
Bosi, jij zat toch een beetje in de stenen en zo, ik kwam het volgende tegen dé oplossing voor al onze kwaaltjes geloof ik Ioliet: Goed bij brandend maagzuur, bloeddruk verlagend, goed tegen vochtophoping. Verminderd het percentage vet dat in het lichaam aanwezig is. De lever wordt ontgiftigd bij gebruik van alcohol. Heeft een gunstige werking bij koorts.
Ja dat dacht ik ook Pientje. Ik wil ook niet terug aan de pil of zo, maar ik wil ook niet direct een tweede, dus ik heb weinig keus denk ik. Pil is ook wel erg makkelijk hoor. Cilia, rust maar goed uit. Fijn dat de BV nu op gang komt. Ja je darmen zijn een pijnhoop schijnt het in de eerste weken na de bevalling, tenminste dat zegt mijn fysio. Vennetje, ja voor ons is dit heel erg rustig hoor. We hebben hier ook wel voorbeelden gezien van kamertje die nog niet helemaal af waren als de kleine zich aandiende. Maar de meeste mama's zijn in april ook zo vroeg bevallen, er gaan er maar weinig overtijd, 2 of 3 tot nu toe en één op de datum, verder iedereen er (ver) voor
Ja en condooms is ook niet alles,maar toch voor mij geen pil meer! Ik was overigens al gestopt met de pil zonder dat we bezig waren voor een baby. Dit ivm borstkanker in de familie. Dat was eigenlijk mijn reden voor het stoppen en toen ook nog eens bleek dat mijn lichaam helemaal van slag was na het stoppen en ik in de 17 maanden dat ik gestopt was,maar 2 keer een eisprong heb gehad( dmv medicijnen) had ik helemaal zoiets van...noooit meer die bende! Ik ga me klaar maken voor de VK,moet zo weg!
ik denk toch in eerste instantie vooral aan condooms. eigenlijk wil ik weten hoe mijn lichaam reageert op het "niet aan de pil zijn". kijken of ik me dan anders voel. als dat zo is, dan overweeg ik de nuvaring te nemen. zijn ook hormonen, maar in veel lagere dosis. een vriendin is er lyrisch over, dus vind ik zeker het overwegen waard (en zij kon heel slecht tegen de pil)...
Nou ben ik weer Er was te weinig ontsluiting om de vliezen te breken, hij kon met zn vingertop al wel het hoofdje van de baby aanraken maar er moest meer ontsluiting zijn. Dus we wachten het nu maar af. Nu pijnlijke buik en van binnen door het toucheren, was deze keer nog pijnlijker dan vorige keer, hoe hebben anderen dat ervaren? Annabel bijv., deed het bij jou ook zo'n zeer? Hij was zo aan het duwen dat het leek alsof hij zn hele arm er bij in wilde doen Maar ja die voorweeen hebben iig voor een kleine opening gezorgd, hopen dat de rest nu snel volgt. Ik ga nog even wat eten, nog niet gedaan. Gisteren was trouwens de uitslag nog niet binnen bij de dokter, straks om 15 uur maar weer bellen. Misschien wacht de baby de uitslag wel gewoon af Ik probeer straks even op iedereen te reageren.
Jeetje Zorra, al dat voorwerk voor niets geweest, wat enorm balen is dat. Ziet er langzaamaan uit dat je de 40 weken vol gaat maker hè.Wie had dat gedacht, wel een hele knappe prestatie van je hoor, petje af. Vennetje, ik zou ook heel graag zonder de pil willen, maar condooms zijn voor mijn man geen optie en tenzij ik celibaat wil gaan leven betekend het toch weer aan de hormonen.
zorra ik heb dat ook als mijn gyn mij inwendig onderzoekt dat het wel verschrikkelijk zeer doet, ik nijp dan altijd in de arm van mijn man en achteraf heb ik dan harde buiken die wel tellen. dus het zeer is wel normaal hoor al is het niet plezant. jammer dat ze niet verder willen doen. rust maar beetje nu... hou u goed é Annabel
bahbahbah, als ik jullie verhaal zo lees alleen maar meer reden om NIET onder controle van de gyn te komen. lijkt me dus echt geen pretje.
Hey meiden, Nou eindelijk een berichtje van mij. Hier gaat alles helemaal toppie, ben heerlijk aan het genietje van het mooiste jongetje van rotterdam Toen ik het verwachte kwam die niet en toen ik het niet verwachte was die er ineens. Na wat opstart problemen met de voeding, komt dat nu redelijk op gang. HIj heeft alleen wat last van veel spugen en de verloskundige komt zo ook even bij hem kijken. Hij is de eerste dag afgevallen en hij komt nu alweer aan, dus dat gaat allemaal goed. We doen het hier heerlijk rustig aan en Gerben moest helaas vanochtend alweer aan het werk. Hij probeerd volgende week een hele week vrij te nemen, dus ik hoop dat dat lukt. Het was op zich nog een redelijk goede en snelle bevalling maar ik zal mijn verhaal er wel opzetten, als ik iets langer kan blijven zitten. Het gaat lichamelijk helemaal goed, heb niet eens last van de hechtingen, maar ben nog wel snel moe, dus ik geniet van mijn mannetje op bed. Ik ga nu wel steeds meer naar beneden en vond het ook tijd, dat ik hier even een berichtje schreef. Voor alle andere meiden die bevallen zijn, gefeliciteerd en voor de rest, nog even volhouden het komt allemaal goed en jullie kunnen het. Heel veel liefs.
Zorra; balen zeg Misschien wacht de kleine inderdaad eerst op de uitslag Het is bijna 15.00........ Loeki; in de tijd dat ik in het ziekenhuis liep heb ik alleen maar goede ervaringen gehad. Maar ja, ik heb ook geen inw onderzoeken gehad Gewoon rustig aan doen en dan lekker bij de vk bevallen Ik heb persoonlijk helemaal geen problemen met de pil. Dus na de bevalling begin ik gewoon weer.... Pientje; hoe was het bij de vk? Vennetje; hier zitten de echte forum profs Het is veeeeeeeeeeel drukker geweest. En dan nog kunnen er hier een paar nog steeds op alles reageren Mij lukt dat echt niet Vind ook dat Wim-Lex ( zo noemen we Willem-Alexander altijd )het goed doet! Hij is echt een trotse papa. En hij heeft een leuke dosis humor Mo; wees maar lekker trots op de meisje! En fijn dat er tenminste 1 iemand blij is met die *&%^ belspelletjes Tascha; fijn dat alles zo goed gaat! Hopen dat je man vrij kan krijgen
Tascha, geniet van je mooie mannetje en reageer maar als je weer kunt zitten en het allemaal wat rustiger is. Bambino, ik kan weinig anders doen dan rustig aan doen hè. Hoop gewoon dat ik dit weekend mag bevallen, lekker thuis. Maar ja afwachten maar. Je bent zelf een aardige forum prof hoor en denk ik echt dat ik ALLE berichten gelezen heb?
Ik ga ook voor aankomend weekend, morgen ( wat ik altijd dacht) gaat niet lukken denk ik, maar weekend is ook goed Ik weet niet of je alle berichten leest, maar je wekt de indruk wel in ieder geval
Nou ik heb ook wel eens een dag gehad, zzeker toen ik nog werkte dat ik thuiskwam en ruim 10 pagina's terug moest lezen, dan is het ook niet meer dan skimmen hoor. Nu ben ik de hele dag thuis en moet ik rustig aan doen, dus nu ben ik echt een forumjunky.