Dag dames, Gezellig gekletst zie ik, almira is al aan het ontsluiten las ik, meliske gaat er weer helemaal voor, errrrrgg spannend Bambino, ik heb de docu ook gezien. Lijkt me ook erg moeilijk om met die kinderen te werken. Loeki, wat ben je druk geweest voor jou doen. Misschien wel de laatste keer, en begin je lekker dit weekend. Ik hoop er ook op, Ik heb net lekker even een dik uur geslapen. Niks voor mij, maar na alle spanning van vanochtend wel nodig.
die april baby's weten wel wat ze willen zeg......moeilijk doen Bosi; goed dat je geslapen hebt! Vooral blijven doen zou ik zo zeggen wie weet gaat je bloeddruk dan echt omlaag! Maar wat zeiden ze over de eiwitten in je urine?
Hoi meiden. Schaam me echt heel erg diep dat ik hier zo weinig ben. Ik ben nog steeds heel erg geintereseerd in jullie, het is alleen heel druk. Moest vandaag weer met Joshua naar het ziekenhuis. Ik werd woensdag gebeld dat ze een bacterie in zijn urine kweekje gevonden hadden. Waarschijnlijk was het een vuiltje uit de luier, wat in het zakje was gekomen, maar ze wilde het toch nog even nakijken voor de zekerheid. Heb dus vanmiddag weer een uur in het ziekenhuis gezeten en daarna hebben we gelijk boodschappen gedaan. Ik probeer wel iedere dag even te kijken of er al nieuwe dames zijn bevallen en het gaat de goede kant op zie ik Van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes. Hoe gaat het met de andere dames en hun nu echt laatste loodje. Ik kom de schade snel weer inhalen. P.S. Joshua is nu boven de drie kilo, hij doet het hartstikke goed, ben een trotse mama.
Het is hier trouwens wel erg rustig als ik er een dagje niet ben. Nou de komende dagen worden wel speciaal, bijna alle dagen in de komende week hebben wel een of andere betekenis. Morgen de sterfdatum van mijn oma Maandag de trouwdag van mijn opa en oma Woensdag de verjaardag van mijn opa Zou het wel heel speciaal vinden om op een van deze drie dagen te bevallen.
tascha, je hoeft geen excuses aan te bieden, geniet mar lekker van je kleintje, en je hebt nu ook je eigen zorgen aan je hoofd over je kindje. Het is voor jou natuurlijk ook niet niks, om steeds in het ziekenhuis te moeten zitten met je kleintje. Dat wil je ook niet als moeder he. gelukkig komt hij goed aan in gewicht!
Geen excuses hoor Tascha en zoals je kunt zien, zelfs met ons kleine groepje kletsen we nog heel wat af Kan me voorstellen dat je dat niet iedere dag bij kunt houden. Gelukkig gaat het goed met Joshua, ZH-bezoekjes zijn niet leuk natuurlijk, maar komt vast wel allemaal in orde.
Liposuctiedode woog 54 kilo AMSTERDAM - De 21-jarige vrouw die deze week na een liposuctiebehandeling in een Utrechtse privékliniek overleed, woog 54 kilo. Dat heeft haar vriend gezegd tegen De Telegraaf. De vrouw was volgens haar vriend een "gezonde, sportieve meid, die vijf keer in de week sportte." Dan ben je toch echt ziek hoor.