April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Het valt nu gelukkig mee met de pootjes Meliske, maar ik denk als het warmer wordt, dat ze weer beginnen te groeien...

Loeki heeft inderdaad lang werk he ;)

En ach, ik heb hem al zo vaak proberen uit te leggen dat het geen kwaad kan, en eerst had hij er ook geen moeite mee maar nu wel. Ik zeg nog, die kleine zit er al bijna 9 maanden in, en nu is ie alleen wat groter.
    Gisteren zegt ie nog dat hij bang is om z'n hoofd te raken en zoiets wazigs allemaal.... Mannen....

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja loeki, is echt van plan iets op te wekken :)
    morgen komt ze melden dat haar kleine meid is geboren :rolleyes:

gelukkig dat je pootjes nu niet meer zo dik zijn

pientje is ook niet meer geweest vanavond...

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ben ook wel benieuwd na annabel!

en volgens mij zijn
    bambino, almira en messie ook niet meer geweest vanavond..

bosi is nog wel geweest.

Sorry als ik mensen vergeet hoor of als ik het verkeerd heb :oops:

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, hoor ik ben er weer :D

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    zozo, en al iets van weeen?

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    We hebben eerst een uur in bad gelegen samen, tot de telefoon ging en toen ... :oops: we zullen zien of de bakerpraatjes ook echt een kern van waarheid bevatten.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, ze heeft nu alleen de hik :(

8. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    En Almira is denk ik druk bezig met haar spelletje, of met verder ontsluiten...
    Pfff wat spannend allemaal, ik krijg er zelf nog de zenuwen van :D

Ik zit me alleen te ergeren de hele dag. We zijn een aanbouw aan het maken, om de woonkamer uit te breiden. En in die aanbouw willen we dus de bank en tv gaan zetten.
    Hebben ze vanmorgen de grote deuren die we in de woonkamer naar de tuin hadden eruit gehaald, en verplaatst naar de aanbouw, terwijl die nog niet eens klaar is! Er moet nog cement gestort worden over de vloerverwarming, dan moeten de muren nog afgewerkt worden en de tegels moeten nog gelegd worden!
    Die tegels worden pas volgende week vrijdag gelegd, en dan de 30e worden de muren pas afgewerkt. Terwijl ik de 29e ben uitgerekend!
    Waar nu de deuren zitten in de aanbouw, zijn boven en onder nog spleten van zeker 50 cm, dus daar komt de kou lekker door naar binnen, en dan hier de woonkamer in... Er hangt nu een groot zeil tussen woonkamer en aanbouw, maar dat waait de hele tijd af :evil:
    En de heeeeeeeele woonkamer ligt onder een dikke laag stof... Echt om te janken gewoon, ik zit hier echt in een bouwval.
    Gelukkig heb ik boven alles in orde, dus als het zover is verkas is lekker naar boven.
    Vind het alleen jammer dat dit allemaal juist op dit moment moet gebeuren.
    Sorry voor mijn geklaag, maar het moest er echt even uit! Want hier krijg ik alleen maar te horen dat ik blij moet zijn dat het nu eindelijk op gaat schieten met die aanbouw!

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Klaag gerust hoor Sandra, vervelend dat er nu idd verbouwd moet worden.

10. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Haha Loeki, heeft ze de hik gekregen van het werken :)

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, heel vervelend :( het is de bedoeling dat ze er uit komt niet ineens al het vruchtwater op gaat drinken en de hik krijgt.

12. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Weet je wat het is, vorig jaar september zijn ze begonnen met de aanbouw. Toen was al bekend dat ik in verwachting was, en dat ik rond deze tijd ben uitgerekend.
    En ze hebben alle tijd gehad, want echte vorst is er niet geweest. En juist nu, in die laatste zware weken, gaan ze beginnen met alles en zit ik hier in de kou! Het is gewoon frustrerend.

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja vorstverlet is er dit jaar niet geweest denk ik, dus ze hadden best wel iets harder door kunnen werken.

14. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Haha dat vruchtwater plast ze ook wel weer uit ;)
    Mij valt het op dat die frummel vaak de hik heeft als ik ga eten, zit te eten, of net heb gegeten!

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    jeetje sandra, wat vervelend dat je nu weer moet verbouwen!

nou loeki ben benieuwd of het heeft geholpen ;)

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    ZE heeft het bij mij eigenlijk altijd 's avonds, dus vreemd is het niet hoor.

17. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Mijn opa heeft dit werk op zich genomen, uiteraard met hulp van anderen.
    Het is echt een schat, maar heeft totaal geen verstand van timing etc. Vandaag nog hadden we het erover, dat als ik volgende week ben bevallen of ga bevallen, dat de bouw een tijdje stop komt te liggen. Dat vond hij niet nodig, ik lig dan toch boven en heb er geen last van :( Hebben we hem even aan het verstand moeten brengen dat er dan NIET doorgewerkt word hier.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat zullen we dan morgenvroeg wel weten :p

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Pffff, dat is nog eens een ... lieve opa ... ;)

20. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Haha zeker lief Loeki, maar het is zo'n eigenwijze. Die denkt verder niet na hoe anderen erbij zitten, als hij zelf maar z'n dingetjes kan doen ;)

Deel Deze Pagina