haha, dat zeg je nu Sandra, maar mijn katertje heeft dat eens gehad bij het konijnenhok dat was zooooooo zielig.
loeki, je moet nog wel effe een buikfoto maken hoor als je van plan bent om vanacht of morgen te gaan bevallen of zal ik gewoon zeggen dat ik erg benieuwd ben na je buikje nu bij 41 weken
is zo zielig als zo'n diertje zoiets heeft! ze kunnen niet zeggen dat het pijn doet of zo..net als bij kindjes zou je het liefst zelf alle pijn overnemen.
Dat is inderdaad zielig! Wij hadden een konijn, en die liep altijd los 's avonds. Ineens was het konijn nergens meer te vinden... Was het beestje in de open haard gekropen (niet schrikken hoor, die stond niet aan ) en toen in zo'n pijp gekropen die schuin naar boven liep, en dan loodrecht naar beneden. Was ze daar dus in gevallen, en heeft mijn opa met mijn vader de hele open haard uit kunnen breken om 1 uur 'snachts...
sandra wat zoekt zo'n knijntje dara nou weer die moet ook wel paniek hebben gehad, en jij trouwens ook. ja loeki die had ik al gezien, maar had niet gekeken dat ie pas gemaakt was
Gelukkig was het een zwart konijn, zou erger zijn geweest als het een witte was Onze beesten hebben altijd van die aparte dingen. Ik had een dwergpapegaai, en die had zichzelf opgehangen aan een touwtje... Zat helemaal om de nek gesnoerd, gelukkig was ik er optijd bij maar heb toen vele beten moeten incasseren voordat ik haar los had gekregen!
Hahahahah Loeki, die foto! Hoe heeft die dat voor elkaar gekregen? Meliske, ik zou het niet weten of Pientje een nummer heeft...
sandra, echt waar? heb je geluk dat ie niet dood was loeki, och gut, is ie daar zelf uitgekomen? zat ie niet klem?
Nou Sandra, het lijkt erger dan het is hoor, die buis is een luchtafvoer van de droger die niet mee in gebruik is. Hij had zichzelf in de garage opgesloten en probeerde door het gat in de bijkeuken te komen, maar daar was hij net te groot voor. Hij zit niet vast of zo hoor.
ja vanmiddag rond half 3 geloof ik, laatste bericht... meestal komt ze savonds toch ook nog effe iets zeggen..