Goedemorgen, vanmorgen om 20 over 6 ben ik de slijmprop verloren, en nu heb ik om de zoveel minuten krampen vooral in mijn rug, soms zelfs om de minuut. Ik ga zo maar eens in bad liggen kijken wat die krampen doen, een kruik kmaakt het in ieder geval nog erger.... Volgens de vk zijn het indalingsweeen, maar ik geloof er niet veel van hoor.... Ze wil me volgens mij niet teveel laten stressen, want ze zei zelfs dat ik nog maar wat moest proberen te slapen omdat ik de afgelopen nacht zo heb liggen rommelen.... Nou, als ik niet meer online zou komen dan weten jullie wat er aan de hand is
Succes Sandra, ja als jij nu begint word ik echt de hekkesluiter, hier helemaal NIETS, nog even zwanger als de afgelopen 40 weken.
goede morgen. hier nog steeds niks aan het handje. Loeki jij gaat mij ws wel voor hoor! ga zo met mannetje naar de stad, lees daarna wel terug. Veel succes iedereen die aan het rommelen is! (ikke is jaloers )
pientje, lekker geslapen? Ben je weer een beetje vrolijk? Je hebt het toch wel goed gemaakt met manno he sandra, wow spannend! hopelijk zet het door en gaat het beginnen meid! suc6! loeki, jammer dat het bij jou rustig is, had het vandaag een mooie dag voor je gevonden bambino, have fun in de stad
@Bambino veel plezier. Wij gaan vandaag nog een keer naar de film, zal voorlopig wel de laatste keer zijn, dus we nemen het er nog een keertje van. Heb nu energie voor 10 lijkt het, zal wel met het mooie weer te maken hebben. Ik kak vast in in de loop van de dag Hoe voel jij je vandaag Meliske? @ Pientje, geen excuses maken voor je afwezigheid, ik hoop dat je je na een nachtje rust wat beter voelt dan gisteren.
ik voel me prima en jij zo te horen ook, je heb genoeg energie, geniet nog maar lekker van een filmpje met ze 2-en he, nu kan het nog hoor
Ja eerst kijken of ik de avond ga halen natuurlijk, maar ik heb ineens zin om nog wat dingen SAMEN te doen snap je, het is nu met alles de laatste keer voor ...
goedemorgen allemaal Hier is alles ook rustig. Geen weeen, niet de slijmprop verloren of vliezen gebroken, Loeki we kunnen samen ook wel de hekkensluiter worden hoor. Als mijn bloeddruk weer is gedaald ( daar ga ik voor) dan kan ik prima nog lopen tot 7 mei. Pientje: zo'n dag hoort erbij hoor, bambino: veel plezier in de stad. Meliske: fijn dat je je prima voelt. Sandra: ik hoop dat het echte weeen zijn en dat je lekker mag beginnen. Gister geloofde de gyn de echoscopiste niet toen ze zei dat de baby 3300 gram zou zijn. Ze vond mijn buik zo dik, dat ze de baby veel groter schatte, nou ze ziet toch veel buiken, maar ze vond die van mij wel erg groot,
wij hebben hier in het dorp, vanuit onze carnavalsvereniging een darttoernooi. Jurgn zit in de organisatie, ikke vorig jaar ook maar nou niet meer omdat ik dan eigenlijk hoogzwanger of net bevallen zou zijn geweest. Dus jurgen moet de hele dag daar zijn mijn vader en de vriend van me zusje doen allebei mee, dus ga ik straks effe kijken. En effe zal wel de rest van de dag worden, hoop dat ik van de biertjes af kan blijven
Goeiemorgen...jaja een goeiemorgen 8) voel me weer happy @Sandra,spannend zeg! Is de vk al geweest? Maar vandaag mag je niet bevallen hoor,21 April is mijn dag Neehoor er gebeurt nog niks bij mij,dusseh veel succes vandaag! @Loeki,jammer de harde arbeid van gister heeft niks opgeleverd Hmm leuk hoor naar de film,misschien dat ik Menno zover krijg om ook een filmpie te pakken,heb daar wel erg zin in! Welke film ga je? @Bambino,veel plezier in de stad!
Bijgewerkt op 21/4 10.22 uur zwanger 01.Elf (8/4)= Opgenomen voor inleiden ivm 42 weken grens 02.Minyaweth (13/4)= Opgenomen voor inleiden ivm met mogelijke zw-vergiftiging 03.Loeki2 (14/4)= Geen activiteit, vandaag lekker dingen samen met mijn man doen 04.Renate19 (16/4)= onbekend 05. Vennetje (20/4)= Opgenomen met gebroken vliezen 06.Loesje (21/4)= Opgenomen met vervuild vruchtwater 07.Bambino (22/4)= Geen activiteit, lekker shoppen met manlief 08.Mirtje (23/4)= onbekend 09.Annabel (23/4)= Opgenomen voor bevalling 10.Bosi333 (23/4)= Geen activiteit 11.Pientje (24/4)= Geen activiteit 12.Almira (25/4)= Weeën begonnen, ontwikkeling onbekend 13.Messie (25/4)= onbekend 14.Sandra1982 (29/4)= Weeën begonnen, ontwikkeling onbekend 15.Meliske = testen op 1 mei Ik heb het lijstje even aangepast, want er veranderd niet zo veel meer,het is veel interessanter om nu even bij te houden wat er bij iedereen gaande is, dus vul gerust in hoe het gaat of wat je gaat doen vandaag als er niets over de bevalling te melden is.
We gaan naar Hot Fuzz, denk ik. Mijn man wilde graag naar Sunshine, maar ik hem mijn hoofd niet zo naar een rampenfilm staan, nu niet, dan durft die kleine er helemaal niet meer uit te komen.
hahaha pientje, gelukkig ben je vandaag weer vrolijk jammer dat het niet rommelt bij je vandaag, dit is toch wel jou dag hoor. bosi, dan is je buik vast en zeker wel heeeeeel groot nu! foto foto foto
Nou mijn kleine schat de VK op 4000 gr en daar heb ik toch echt de buik niet naar Buikomvang zegt echt helemaal niets.
Nou we kunnen het andere lijstje wel weer aanvullen als er kindjes bij komen, maar we gaan nu misschien allemaal nog een of twee keer naar de VK dus de enige wijziging in het lijstje is wel/niet bevallen. Ik wil veel liever zien hoe iedereen er voor staat. je kunt aangeven of je al weeën, onsluiting enz. hebt dát vind ik nu even interessant.