Ja iets buitenlands. Ik denk trouwens een meisje voor hun. Ja simon begint nu ook echt ongeduldig te worden. Ik denk soms ook wel eens meer dan ik, maar goed, het kan nu zeker niet erg lang meer duren.
Wat is het rustig hier! De krampen worden iets erger maar ik en Jan houden het op mei 2007 dan kan het mee vallen! Nu maar lekker veel rusten voor het geval dat het wel doorzet. Heb liever dat het afzakt dan dat ik bijv. nog 2 weken zo door loop
Zo ben ik weer even, ik voel me vandaag gelukkig een stuk beter dan gisteren. Ik had een aantal dagen achterelkaar niet geslapen en daardoor was ik zo oververmoeid dat ik thuis ook niet meer kon slapen. Ook mn spierreuma speelde enorm op. Ik had hoofdpijn, was duizelig, zag dubbel en zei de meest rare dingen. De VK wilde het 1 dagje aan kijken en anders moest ik toch naar het zkh. Ze heeft me een licht slaapmiddel gegeven (wat gelukkig mocht met BV) en na een nachtje van een paar uur slapen voel ik me beter. Maar ik moet veel rust houden, ook ivm mn ME, BI en andere dingen. Dus nog weinig visite geweest, mn kraamzorg zorgt goed voor me. Zag daar enorm tegen op tegen kraamzorg maar ze is fantastisch! Mn verhaal: Om kwart voor 8 sochtends kreeg ik gel ingebracht, om kwart voor 12 had ik een krappe 2 cm ontsluiting. Net voldoende om een lange buis in mn baarmoeder aan te brengen waarmee de weeen gemeten konden worden. (moet langs het hoofdje van het kindje ingebracht worden en de ruimte was dus erg minimaal, dus heeft gyn. Heel lang lopen wroeten, erg pijnlijk) Electrode op het hoofdje aanbrengen lukte de gyn. Keer op keer niet en omdat het voor mij toch wel erg pijnlijk werd hebben ze de hartslag van ons kindje nog even per CTG gemonitord. Weeenopwekkers per infuus aangezet. Om lang verhaal kort te maken, savonds om een uurtje of 7 bleek ik 3 cm ontsluiting te hebben, na een lange dag van weeen Ik was kapot en voelde pijn bij mn litteken, en was bang dat het open zou gaan. Ruggeprik wilde deze gyn. Niet geven omdat ik volgens hem moest voelen of het mis zou gaan met mn litteken. Op een gegeven moment hebben ze de weeenopwekkers hoger gezet omdat de regelmaat van de weeen niet goed waren, de ene wee was heel heftig en dan 2 kleinere en dan weer een hele heftige. Doordat de opwekkers omhoog gingen kreeg ik op een gegeven moment een continue lange heftige wee die ze uiteindelijk niet konden temperen met weeenremmers, (er kwam teveel druk op mn baarmoeder dus kans op open gaan van mn litteken was erg groot) Op het moment dat de gyn. Over wilde gaan tot een keizersnee (als ik niet meer ontsluiting had dan 6 cm), bleek ik al 9 cm. Te hebben. Na een minuut kreeg ik persdrang. Na een half uurtje persen (wat ik dus helemaal niet pijnlijk vond, hele zw. Schap en bevalling tegen op gezien en dat viel dus enorm mee) werd onze zoon, na een knip, geboren. Uiteindelijk blij dat ik het zelf mocht afmaken, maar om in 1,5 uur tijd van 3 cm. Naar 10 cm. Te gaan was erg heftig en pijnlijk. Onze lieve schat, is echt een lief en rustig mannetje. Met veel haar, dus maagzuurverhaal klopte bij mij wel Zn naam wil ik liever niet op het forum zetten, met al die zwangeren die nog een aparte naam zoeken (ben juist lange tijd bezig geweest met het zoeken naar een naam die nauwelijks voorkomt, wil 'em dan ook niet delen ) Ik moet weer BV geven, tot laters!
Wooww heftig om in anderhalf uur van 3 naar 10 cm ontsluiting te gaan. Ik snap je goed hoor het de naam van jullie zoontje. Zo tehoren heb je geen makkelijke bevalling gehad! Ik wens je veel geluk en sterkte (vanwege al de tegenslagen) in de kraamtijd. Hopenlijk gaat het snel weer beter en kan je weer lekker komen kletsen! Geniet maar lekker van je zoon!
@ Zorra, dat is een behoorlijk heftig verhaal zeg. Gelukkig heb je je kleine man nu in je armen en dat is mooi. Je geeft BV, betekend dat dat de uitslag van de testen binnen zijn? Geniet er van. @ Almira, ik kan me voorstellen dat je helemaal kapot bent meisje. Jan heeft makkelijk praten met 'het kan wel mei worden' gelukkig is hij wel lief voor je. @ Bosi, ik kan me voorstellen dat Simon ook heel graag zijn kleinetje vast will houden. Jaap roept wel dat hij niet zenuwachtig is, maar van binnen is het toch anders denk ik. @ Bambino, heerlijk in de stad hè. Wij hebben ook even lopen slenteren, heerlijk weer, broodje en een ijsje gegeten, bioscoopje gepakt, heerlijke dag op deze manier. We zijn uiteindelijk naar Wild Hogs geweest, want Hot Fuzz draaide niet, stond verkeerd op de site toch wel een leuke film, had er niet erg hoge verwachtingen van, maar viel reuze mee, gewoon verstand op nul en kijken. Ik ben ook nog op zoek geweest naar een voedingsbh, maar die was er niet in mijn maat. Bij de Hünckemoller zeiden ze toch dat ik een maat groter moest kopen dan ik nu heb het zijn wel steeds tegenstrijdige verhalen die je daar over hoort. Wilde een E kopen, maar zou dat wel voldoende zijn heb nu D, maar die is echt te klein.
@Zorra,sjee heftig verhaal zeg! in anderhalf uur van 3 naar 10 cm... Dat moet pijn gedaan hebben! Maar hoe kijk je erop terug? Vooral dat moment dat je je zoontje eruit perstte en er een warm glibberig babytje op je buik lag? Mooi is dat heh? @Sandra,hoe gaat het? Hoe gaat het? Al vorderingen? @Loeki,Klinkt als een heerlijk dagje zeg! Zo'n ontspannen gevoel zorgt vast voor veel goeds @Bambino,nee je hebt niet echt zoveel slofjes/schoentjes nodig. Vooral niet met dit weer. Je hebt wel genoeg. Zoooow het was echt mega druk in de prenatal,al die aagsgieren die op korting jaagden Menno was verontwaardigd dat het mama mazzel dagen heet en niet papa mazzeldagen want hij betaalde het toch?
Gisteren was er in Grunn werkelijk geen kip bij de Prenatal. Denk dat er misschien 5 mama's liepen en geen enkele papa gezien.
Sjonge wat een kleine buik...,wel mooi hoor! Ik heb de hele dag al een beetje zeurend gevoel in mijn buik...joepie het rommelt Ow wacht eens even...kan natuurlijk ook door de bruine bonen soep van gister komen Nouja we zien het wel,vanavond aan de arbeid Ik ga nu maar even de badkamer een schrobbeurt geven,is die ook weer fris voor de bevalling.
Ik heb iig een verse ananas in huis gehaald, kan nooit kwaad dacht ik Ja, als ik mijn shirt er overheen trek is het echt klein en lijkt hij ook lager te zitten, als ik mijn buikje bloot fotografeer is het iets meer (lijkt het) en zit mijn buikje ook hoger, dus weet niet zo goed welke ik nu het beste kan laten zien, deze zind ik wel mooi. Kunnen jullie je voorstellen dat dáár acht pond baby in zit, nou sorry hoor, ik dus niet. Kwam in de stad dus een bekende tegen die vroeg 'hoe lang moet je nog?' ben al een week overtijd dan staan ze raar te kijken hoor.
Wou dat ik jou buik had Loeki! Die van mij rijst de pan uit. Zal jan ff foto laten maken dan kunnen jullie nog ff mee genieten. Hopenlijk de laatste keer.
Nee kan me echt niet voorstellen dat er een 8ponder in zit... Denk ook wel dat je meid iets kleiner zal zijn.
Ja dat denk ik persoonlijk ook, maar goed, ze zeggen er ook steeds bij dat ze er 2 pond naast kunnen zitten met hun schattingen, maar ik heb verschillende VK gehad en ze schatten de kleine toch steeds wel ruim in. 31 wkn = 4 pond 36 wkn = 6 pond 38 wkn = 7 pond 40 wkn = 8 pond
Pfffff, Almira voel je je niet topzwaar (niet negatief bedoeld hoor) Nou ja, je bent iig ook superzwanger en ik word amper voor zwanger aan gezien. Toen ik vanmiddag op zoek was naar een voedingshb en het advies kreeg minimaal nog een maat groter te kopen denk ik niet dat de verkoopster zag dat ik al 41 weken was hoor. Ze zien net dat ik zwanger ben, zeker als ik over mijn shirt nog een blousje draag zoals vanmiddag.
Nou hier nog een. Ze zou volgens de VK wel lang zijn en dat geloof ik graag. Op de foto zie je dat niet zo, maar ik ben wel breed, zeker aan de bovenkant.
jeetje zorra, dat was een zware bevalling zeg! loeki, mooi bescheiden buikje hoor. almira, die buik van jou uhmmm de rest weet ik effe niet meer...