Ja loeki ik voel me loodzwaar. Ik draag alles aan de voorkant dus mijn rug is vaak aan het einde van de dag niet meer te harden. Dan kijk ik Jan weer lief aan en dan staat hij gelukkig 9 van de 10 keer voor me klaar. Ik zou het niet erg vinden als de baby NU kwam. Weg met die toeter hahahaha Lijkt me soms wel lastig voor je dat ze niet kunnen zien hoe ver je bent, lijkt me frustrerend als je iets moet vragen.
Almira, je kunt aan de buikomvang nooit écht zien hoe ver iemand is, maar bij 41 weken heb je wel een bepaalde voorstelling in je hoofd en dat is niet zo'n buik als de mijne idd, maar meer zoals die van jou of Bosi of een van de andere dames.
Mooie buikjes hoor! de mijne word al wat minder, alleen mijnheupen zijn zooooo breed gebleven, kan met geen mogelijkheid mijneigen kleren aan heb nu maar weer mijn positiebroeken aan, en een paar broeken geleend van mijn schoonmoeder. ik had maat 40/42 nu wel maat 44/46 Maaaaarrrrrr ik heb er zo iets moois voor gekregen, en mijn man vind mij nog steeds de allermooiste, dat roept hij elke dag, zoooo lief! Meliske: was het vandaag niet de dag dat je eigenlijk uitgerekend was? liefs cilia
Ik zou best wel een klein buikje willen hebben. Maar ik denk dat jij soms wel eens denkt waarom hij niet dikker is of niet? Het heeft voor en nadelen he!
Cilia, er komt vast nog wel iets van die heupen af hoor. Lekker gaan wandelen met je kleine meid en dan komt het vast wel weer terug naar maat 42. Almira WAAROM mijn buik niet groter is weet ik wel, maar waarom mijn spieren zo moeilijk gedaan hebben zullen we wellicht nooit achterhalen. Ben allang blij dat ik nu weer gewoon uit de voeten kan en weer leuke dingen kan doen, dat heb ik maandenlang niet gekunt.
Ben de computer aan het defragmenteren. Duurt wel lang! Hoop dat hij er wat sneller van wordt! Mijn droger is trouwens binnen! Een hele mooie van Bosch (was 430,00 euro exlusief extra kosten mn mond viel open, dat voor een luchtdroger) Thnx lieve opa
Defragmenteren kan alleen als je alle actieve programma's sluit, incl. Internet, MSN, virusscanners en emailprogramma's. Anders heeft het totaal geen nut.
Oooh SPANNEND! Dat heb ik gemist Hoop dat het lukt bij haar. Hoe doet ze dat nou met die verbouwing? We duimen [-o<