Ja waar al de spelletjes op staan zodat hij daar weer wat sneller in is. Het ziet er weer mooi uit bij het rapport! Ff iets anders zijn er nog meer mensen aan het rommelen?
Bijgewerkt op 21/4 18.00 uur zwanger 01.Elf (8/4)= Opgenomen voor inleiden ivm 42 weken grens 02.Minyaweth (13/4)= Opgenomen voor inleiden ivm met mogelijke zw-vergiftiging 03.Loeki2 (14/4)= Geen activiteit, vandaag lekker dingen samen met mijn man doen 04.Renate19 (16/4)= onbekend 05. Vennetje (20/4)= Opgenomen met gebroken vliezen 06.Loesje (21/4)= Opgenomen met vervuild vruchtwater 07.Bambino (22/4)= Geen activiteit, lekker shoppen met manlief 08.Mirtje (23/4)= onbekend 09.Annabel (23/4)= Opgenomen voor bevalling 10.Bosi333 (23/4)= Geen activiteit 11.Pientje (24/4)= Geen activiteit 12.Almira (25/4)= Weeën begonnen, ontwikkeling onbekend 13.Messie (25/4)= geen activiteit, helaas... 14.Sandra1982 (29/4)= Weeën begonnen, ontwikkeling onbekend 15.Meliske = testen op 1 mei
We hebben even een heel nieuw lijstje gemaakt, als er baby's bij komen pakken we ons oude lijstje weer, maar nu nemen we dit lijstje mee en kun je de ontwikkelingen invullen.
Bijgewerkt op 21/4 18.03 uur zwanger 01.Elf (8/4)= Opgenomen voor inleiden ivm 42 weken grens 02.Minyaweth (13/4)= Opgenomen voor inleiden ivm met mogelijke zw-vergiftiging 03.Loeki2 (14/4)= Geen activiteit, vandaag lekker dingen samen met mijn man doen 04.Renate19 (16/4)= onbekend 05. Vennetje (20/4)= Opgenomen met gebroken vliezen 06.Loesje (21/4)= Opgenomen met vervuild vruchtwater 07.Bambino (22/4)= Geen activiteit, lekker shoppen met manlief 08.Mirtje (23/4)= onbekend 09.Annabel (23/4)= Opgenomen voor bevalling 10.Bosi333 (23/4)= Geen activiteit 11.Pientje (24/4)= Geen activiteit 12.Almira (25/4)= Activiteit is er maar het wil niet doorzetten (wel 2cm ontsluiting) 13.Messie (25/4)= geen activiteit, helaas... 14.Sandra1982 (29/4)= Weeën begonnen, ontwikkeling onbekend 15.Meliske = testen op 1 mei
Kijk dat is helemaal de bedoeling, zo houden we het mooi bij en hoeven we ons niet steeds af te vragen wie er rommelen.
so ik ben er weer weg van, ga bij me ouders friet eten en dan weer "op stap" tot vanavond en anders tot morgen! voor bij wie het door gaat zetten, suc6!
Eet smakelijk Melis en tot morgen voor mij denk ik! Loeki, daar heb je gelijk in! Kan iedereen het bijhouden
Ja bij de VK veranderd er nu toch niet zo veel meer, is veel leuker om deze laatste dagen van april bij te houden wat er bij iedereen gebeurt en van degene die opgenomen hoeven we ons ook niet af te vragen waar ze blijven, want die posten niet tot ze weer terug zijn.
Je bent nu toch 1 week over tijd? Wat is de vk van plan als het niet uit zichzelf komt? Kan ik dat ook gaan vragen bij de vk? Hoe lang ze me door laten lopen? Want je hoort wel eens van strippen, waarom doen ze dat? (ik wordt gewoon de laatste! Hij zit veel te lekker bij zn mama hahaha)
Het is toch je tweede kindje loeki? Hoe was de eerste bevalling? Wanneer begon die? (ben niet nieuwschierig)
Ik krijg woensdag te horen wat precies het plan is, eerder dan vrijdag hoef ik denk ik niet naar het ZH. Ik kan iig mee doen aan een proef met het kunstmatig breken van de vliezen. Strippen kunnen ze doen om de bevalling op gang te brengen, maar dan moet je al wel een verstreken baarmoedermond hebben, als er nog geen rijping heeft plaats gevonden kunnen ze niets doen, niet strippen en ook geen vliezen breken.
hahaha, toch weer het oude lijstje er bij pakken, nee, dit is mijn eerste, dus geen idee hoe het zal gaan.