Ben een heel mooi nummer aan het luisteren: Als alle lichten zijn gedoofd - Marco Borsato (zo hard mogenlijk en lekker mee blerren hahahaha)
Zo hallo Ik ben er ook weer even.. Hoe is het Loeki en Almira? Wat een buik Almira maar zo ziet due van mij er nu ook wel uit.. (tijd voor een fotootje...)
Hallo allemaal, Ik ben een beetje laat, maar ik heb sinds een weekje de (hopelijk worden we dat allemaal) april mama's gevonden. Als het goed is wordt ik het zelf ook! Ik heb eens zitten meelezen en aangezien ik me kapot verveel, hihi... mag ik met jullie meekletsen? Liefs Liselotte
Heeyheey Messie! Ja ook voor jou tijd voor een foto Leuk al die foto's! Bij mij is het nog steeds hetzelfde! Ben lekker hier aan het kletsen en muziek aan het luisteren. Dus de baby doet ook lekker mee. Met de activiteiten staat het nog steeds het zelfde. Soms een rust pauze maar die duurt nooit lang!
Liselotte, iedereen is welkom en geloof me, je bent niet de enige die zich verveeld, aangezien steeds meer april mama's bevallen is wat nieuw 'bloed' welkom. Messie hoe gaat het bij jou, al enige activiteit?
Het wordt hier steeds iets rustiger met al de meiden die zijn bevallen! Maar wij zijn er nog wel ff we willen de 2007 pagina's halen. En aangezien dit deel 2 is. De eerste gesloten met 1614 pagina's en hier hebben we er al 233. Dus we hebben nog genoeg te kletsen he dames!
Hoi Liselotte! Nee helaas nog geen activiteit niets, voel alleen dat het echt de laatste zwaardere loodjes zijn. Zeker nu een vriendin vanmorgen bevallen is wil ik ook wel aan de beurt zijn... Vanmiddag tijdens het winkelen, bouwmarkt, voelde ik echt dat het niet makkelijk meer gaat lopen en staan (mijn rug!) en dat mijn lichaam het nu wel heeft gehad...
maar hoe sta jij daar nu in Loeki? Helemaal zat? Op zich heb ik 'gerekend' op bevallen net na de uitgerekende datum dus het niet zo dat ik het al verwacht had, niet voor woensdag
Het is echt genoeg geweest nu he! Nu geven we de touwtjes uit handen en geven we de zwanger touwtjes aan Meliske! Dan moet het goed komen bij haar! Met al die touwtjes van hier!