jah zielig heh....en dan is mijn man nog wel installatiemonteur,dus is het zijn vak om die dingen te plaatsen Helaas past het niet in onze badkamer...
Neeeee, Pientje, onze buikjes zijn te comfortabel, mijn schoonmoeder heeft het er ook al over dat haar kleindochter lui is kan me daar zo boos om maken.
Volgens mij kan dat met http://imageshack.us ik gebruik een eigen ftp-server, dus ik weet niet precies hoe het werkt.
Loeki,need your help! Ik probeer een avatar te plaatsen,maar die mag maar max 80x80 pixels zijn en niet groter dan 5kb. Dus ik heb die foto met psp verkleint naar 80x80,maar dan is ie 9,53 kb. Weet jij hoe ik die kb kan verkleinen?
Dank je. Als het lukt zien jullie het straks ( of morgen) Anders in mijn album. We hebben een nieuwe lamp. Ik maak dan even een buikfoto met het effect van de lamp, Volgens mij was het loos alarm bij mij. Ik voel nu al een tijdje geen activiteit meer.
Ik heb geen ervaring met psp, kun je op een of andere manier de kwaliteit instellen. Ik werk met PS2 en daar kan ik de kwaliteit kiezen tussen low en high.
Ow tis al gelukt,zat heel moeilijk te doen via psp,maar via fotoverkleinen van deze site is het zo gepiept!
hmmm Menno ligt op de bank te pitten gezellig...en hij moet nog wel aan het werk straks...maar dat zie ik nu niet meer gebeuren Leuke katten hebben jullie! Jammer genoeg is Menno allergies!
De baby is hier de boel aan het verbouwen! Ben net met Jan in bad geweest en hij wist niet wat hij zag (de baby ging van links naar rechts en weer terug) Hij zij zo doet dat geen pijn? Ik moest lachen hij zag het natuurlijk van onderaf en dat had hij nog nooit gezien alleen van vooraf en zijwaards