April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Nou lekker dan zorra, :evil: fijn dat ze zo met je test omgaan.

Natanya: jij ook een italiaanse naam. Wij voor een meisje ook. Ik ben zelf ook italiaans, dus dat leek me wel leuk.
    Krijg je nu ook een cadeau van de overheid omdat je tegelijk was met maxima?

Mooi gedaan pientje, met de lijst, :p

Pfff ik voel me vandaag echt niet goed,

Heel emotioneel, pijnlijk en gewoon niet fijn.

Ik koop geen nieuwe kleren meer. Ik blijf toch een beetje rond het huis, dus het maakt me niks uit hoe ik eruit zie

De pil wil ik eigenlijk ook niet meer. Spiraal of de neuva ring( ik weet niet hoe je dat schrijft) lijkt me wel wat. Ik kreeg altijd hele vreemde stemmingen van de pil. Net als vandaag een beetje

Ja nu ik het zo opschrijf, ik voel me vandaag echt alsof ik PMS heb, :(
    maar dan met een veel te dikke buik, waardoor ik niet lekker de stad in kan om me beter te voelen.

2. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    natanya proficiat met jullie prachtige dochter, ben direct gaan zien naar de foto's

zorra balen jong verstaan die dan echt geen reden allé je meot bbiojna bevallen en dan laten ze u nog 2 weken wachten. Wie weet als de buik pijn blijft doen dat de gyn goed getoucheerd heeft zonder dat je het weet , het kan maar goed effect hebben dan..

pientje 'tis waar kleur komt beter uit :thumup:

na de bevalling ga ik ook terug aan de pil vind dat ergens gemakkelijk als je eens een maandje niet ongesteld wilt worden.

Tuin ligt klaar om te zaaien nu wachten op een windstil weertje , hopelijk ist waar wat ze uitgeven é.

Heb nu terug pijnlijke harde buiken maar kan ze wegzuchten en er zit nog geen regelmaat in, dus weer oefenen zeker...

Annabel

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb nooit problemen gehad met de pil, pas toe ik stopte, maar ja, dat is nu toch niet aan de orde, ga denk ik wel weer aan de pil, maar las dat je dat pas na 6 maanden hoeft te gaan doen als je BV geeft. BV geeft een bescherming van 98%.

4. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik zou de gok niet nemen.

5. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Jopie: hopelijk komt het een dezer dagen vanzelf op gang, het is nu iig de hele dag (na het toucheren) enorm onrustig, dus misschien heeft de gyn. het door het toucheren toch een handje (uuuh 2 vingers :) ) geholpen.

Loeki: Nee charmant staat zomerkleding niet, alhoewel ik soms zwangeren zie lopen waar ik stiekem wel jaloers op ben, van die mooie slanke vrouwen met super mooie buiken en dan met de meest mooie kleren (en dan vaak ook nog op hakken kunnen lopen :confused: ) Zag er toevallig vanmiddag een in het ziekenhuis, leuk rokje en shirt aan en mooie laarzen met enorme hakken.

Voor mij trouwens al jaren geen pil, borstkanker komt in de familie voor en hart en vaatziektes, daarnaast voelde ik me er niet lekker bij.

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Mijn man moest vanmiddag om 16.00 gekeurd worden bij een arts in Harderwijk, voor z'n werk en hij is nog niet terug. Ik baal hier van! Ik heb trek en wil eten....

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Loeki, dat is dus echt een fabeltje dat je door je BV periode niet zwanger kunt worden. Bij mij werd na de geboorte van mn dochter me dat ook meteen verteld door de gyn. omdat er veel vrouwen juist in die periode zwanger worden. Dus als je niet meteen weer zwanger wil worden......

8. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Balen Jopie, zal je altijd net zien dat als je enorme trek hebt het zo lang duurt....

9. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Loeki; sorry ik weet niet waar je dat vandaan hebt, maar dit is echt niet waar! Heb een VK als schoonzus en die heeft me er heel duidelijk op gewezen dat je meteen weer zwanger kan raken! Zou het erg lullig vinden als het fout ging bij je :oops:

Natanya; gefeliciteerd! Mooi meisje ;)

Zorra; wat een *&^%%&& bij het ziekenhuis. Helaas weten wij er alles van dat dat niet altijd even soepel verloopt.

Ik ga ff lekker eten, aardappels met bloemkool en een slavink ( nederlandser kan bijna niet :))

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn man is met de nijntjes naar de dierenarts, ik heb zoooooo'n zin in eten, maar het is blijkbaar druk.

11. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Loeki, volgens mij is de moeder van Benthe (mvjanelle) door de BV periode heen zwanger geworden, en daarnaast hebben ze in het zkh. veel vrouwen gehad die ondanks BV geven toch weer zwanger zijn geraakt, maar aan jou natuurlijk de keus of je dat risico wil lopen.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh Zorra e.a., wat gaan jullie hier serieus op in. :) Hoor veel anderen zeggen dat ze niet aan de pil terug willen en ik bied een oplossing en juist ik ben van plan weer aan de pil te gaan en ik krijg gelijk het advies goed na te denken :) :)

13. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    haha Loeki,ik zou de gok niet wagen als ik jou was!
    tenzij je heeel graag weer zwanger wilt worden!

Ik gaf ook volledige BV en had heeeel veeel melk,maar werd mooi wel ongi!

@Zorra,sjonge wat een gedoe weer zeg,met die bloeduitslag!
    Is ook altijd wat :rolleyes:

Zooow de geboortekaartjes zijn bij ons eindelijk geregeld!
    Maar jeee wat duur!
    Al kregen we wel korting omdat Menno die drukker kent 8)
    Toendertijd met Jennifer was het niet zooo duur!

14. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    :) :) Nee hoor, maar het zou alleen zo lullig zijn als je zelf denkt dat het betrouwbaar is en het blijkt niet zo te zijn en je bent na 2 maanden alweer zwanger, ik denk dat je man een rolberoerte zou krijgen :)

15. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Er bestaat trouwens toch ook een pil die wel tijdens BV mag?

16. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Tascha:leuk dat alles goed gaat!

Natanya:gefeliciteerd :whistle:

Elena blijft ook veel wakker de laatste tijd.'s morgens ligt ze 2,5 wakker en s' avonds 4 tot 5 uur!(is wel vermoeiend soms :) )En dan s' nachts héé want mama en papa mogen niet TE veel slapen :D )

Ik ga de meiden die nog niet bevallen zijn even waterachtig maken... ;)
    tis toch zo geweldig zo een babytje :)

Elena begint van die geluidjes te maken en het is zoooo lief! :D
    Zo van die eeeehhh geluidjes :)
    Als ik haar kusjes langs haar oor geef begint ze te lachen!(ja,weet dat het nog niet bewust is maar toch... :) )
    Er begint echt leven in te komen,ze doet niet meer alleen eten en slapen maar ook 'spelen'.
    tis zo een sterke meid,als ze op haar buikje ligt duwt ze zich echt al omhoog(deed ze 2 weken geleden ook wel maar ze blijft altijd langer en langer omhoog)
    Heb weer zo een aanval van verliefdheid :)

oei,ze begint te huilen,...

17. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    oké,met de baby op de arm typen,

ik voelde mij ook beter zonder pil maar de alternatieven zag ik niet zitten.
    spijtig want zonder de pil heb ik veeel meer zin in sex :oops:

18. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Pientje, kaartjes laten drukken is idd belachelijk duur, wij hebben het deze keer zelf ontworpen en het scheelt behoorlijk. Maar wij konden gelukkig het laten drukken bij mn vader, die heeft een goede printer en hij kan heel goedkoop aan zn cartridges komen.

19. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Nou ik schrok me echt rot joh!
    Denk je dat je de duurste dingen hebt gehad zoals kamertje en kinderwagen...
    Nou hij liet het bedrag zien...bijna €300,- :confused: dat is toch niet normaal!
    Dan moeten de postzegels nog betaald worden. :confused:
    Vind het echt schandalig duur hoor.
    Maar we kregen ze dus mee voor €230,- omdat Menno hem dus kent,dus dat scheelt lekker.
    Maar jij zal dan wel goedkoper uit zijn?

Ow Taschke,je mag ons niet zo lekker maken hoor! we zijn al zo ongeduldig! :p

Deel Deze Pagina