Hij zei net ook ik ben het nu wel beu dat wachten en die dikke buik van jou. Wordt tijd dat hij eruit komt! Nog ff genieten van elkaar want straks is alles anders he!
Ja bij mij ook wel maar of hij is er niet of de baby doet niks als Jan kijkt. Net alsof hij het voelt. Maar deze keer was het echt erg hard en het stak heel erg uit. En hij keek precies op het drukste moment! En vanonderaf natuurlijk dan zie je het ook al beter als van vooraf
Ja t stopt niet en zakt niet af, ben echt heel moe aan het worden dus ga niet te laat onder de lakens want elk uurtje is meegenomen! Hier nog steeds het zelfde liedje. En bij jou nog niets?
ahhhh loeki is er nog! Ga er vandoor meid ben echt kapot dus ga mn rust nemen (mag van mij wel verstoord worden maar dat zal wel niet) Weltruste iedereen xxxxxxxxxxxxx
haha zo mooi vind ik hem eigenlijk niet,maar om nou heeel veeel werk erin te steken terwijl ik misschien wel vannacht beval...nee geen zin in.. 8) Ja moet hem zelf elke dag aanpassen,maar das zo gebeurd,heb nu wel een originele zwangerschapsbanner Alleen een beetje groot,zal hem morgen kleiner maken.
nee niet te groot? Vind hem zo....BAF! banner van Pientje Vooral in vergelijking met die van jullie. Ownee! Menno gaat al naar bed,ga hem snel achterna,anders slaapt hij al en gebeurd er niks meer... Zodra die z'n hoofd neerlegt op z'n kussen is ie vertrokken Tot morgen allemaal en weltrusten!
Succes Pientje En wat is er mis met ... BAF! Banner van Pientje. Je hebt heel lang een hele kleine gehad, je mag best gezien worden hoor