Ja het is gewoon een beetje uitproberen, zorg er alleen voor dat de banner die je maakt niet groter is dan 491 pixels breed en 150 pixels hoog en 50 kb groot.
Ik wil je best helpen, maar het is een beetje lastig uitleggen via het forum. Manlief zit Hellboy nog te kijken, ik wil wel naar bed eigenlijk, duurt tot 0.10 uur, dus ik wacht nog even op hem.
Ja ik heb dus helemaal geen verstand van psp, ik zie vaak van die leuke banners en dan vraag ik ma af hoe ze dat doen
Staat in mijn onderschrift Dientje, moet woensdag weer en dan hoor ik verder hoe en wat. Mo, welterusten.
Goeiesmorgens! Nog niemand wakker? Of allemaal aan het bevallen? Is het nou de bedoeling dat we ook dat ene lijstje elke morgen naar boven halen? Is wel handig heh? Zoek het ff op. @Hilde,welkom hier! @Loeki,mooie banner
Bijgewerkt op 22/4 09.03 uur zwanger 01.Elf (8/4)= Opgenomen voor inleiden ivm 42 weken grens 02.Minyaweth (13/4)= Opgenomen voor inleiden ivm met mogelijke zw-vergiftiging 03.Loeki2 (14/4)= Geen activiteit 04.Renate19 (16/4)= Weeën sinds donderdag, 1 cm ontsluiting 05.Vennetje (20/4)= Opgenomen met gebroken vliezen 06.Loesje (21/4)= Opgenomen met vervuild vruchtwater 07.Bambino (22/4)= Geen activiteit 08.Mirtje (23/4)= Geen activiteit 09.Annabel (23/4)= Opgenomen voor bevalling 10.Bosi333 (23/4)= Weinig activiteit 11.Pientje (24/4)= Geen activiteit 12.Almira (25/4)= Activiteit is er maar het wil niet doorzetten (wel 2cm ontsluiting) 13.Messie (25/4)= geen activiteit, helaas... 14.Liselotte (28/4) = Geen activiteit 15.Sandra1982 (29/4)= Weeën begonnen, ontwikkeling onbekend 16.Meliske = testen op 1 mei groen = geen activiteit oranje = weeën begonnen/vliezen gebroken, maar wel thuis rood = opgenomen in ZH Ben benieuwd hoe het gaat met degenen die zijn begonnen,zoals Annabel enzo.
Goedemorgen Pientje, nou mijn code groen kan ook gewoon blijven staan, niks geen activiteit hier en zwanger als geen ander. Ja ik ben ook heel benieuwd hoe het Sandra vergaat, ze is niet meer geweest gisteren dus het zal wel doorgezet hebben.
Ja denk het ook,vervelend heh als je dan ineens niks meer van diegene hoort Ben te nieuwsgierig! Maar tis wel logisch dat diegene wat anders aan der hoofd heeft,maar een live bevallingsverslag zou wel leuk zijn Ik sta ook nog steeds in het groen,geen verandering hier!
Krijg net een mailtje van het Kruidval: Enige tijd geleden ontving je van ons de Kruidvat Baby & Mamma Geschenkendoos, boordevol leuke cadeautjes, bijzondere aanbiedingen en nuttige informatie. Een prachtig verrassingspakket om de laatste maanden van je zwangerschap en de eerste maanden met je kindje van te genieten. De uitgerekende bevallingsdatum, die je hebt opgegeven toen je de Kruidvat Baby & Mamma Geschenkendoos aanvroeg, is inmiddels verstreken. De kans is dus groot dat jij jezelf nu de trotse mamma mag noemen van de liefste, mooiste en schattigste baby van de hele wereld! Gefeliciteerd! Wel gvd, wacht met dat soort berichten tot week 43 asljeblieft, vind dit echt niet leuk Ik ga even koffie drinken met mijn man. Spreek iedereen zo wel weer.
hahahaha ja ze hadden wel even mogen wachten ja! Beetje al die aanstaande mama's die overtijd lopen lekker maken