Meiden relax, die kleine komt wel als ie klaar is en alle tijd die ze nog in onze buik doorbrengen kunnen ze groeien, aansterken en ons pesten probeer er niet te veel mee bezig te zijn.
Ja loeki dat is misschien wel de beste manier, maar als je lichaam steeds signalen geeft, door krampen en harde buiken, krijg je steeds het gevoel dat het gaat beginnen en dan is de teleurstelling er steeds als het niet doorzet
ja hoop het voor haar. Wie weet horen we snel iets van de vermistte dames; Almira, Sandra, Loesje Elf , Minyaweth, Renate19
Ha meiden, Hier komt de uitgerekende datum ook erg dichtbij...Maar ik denk dat die kleine nog heerlijk bij mij in mijn buik zit....Ook nog geen enkele activiteit dat ik zou denken, komt ie? liefs Mirtje
Bijgewerkt op 22/4 13.11 uur zwanger 01.Elf (8/4)= Opgenomen voor inleiden ivm 42 weken grens 02.Minyaweth (13/4)= Opgenomen voor inleiden ivm met mogelijke zw-vergiftiging 03.Loeki2 (14/4)= Geen activiteit 04.Renate19 (16/4)= Weeën sinds donderdag, 1 cm ontsluiting 05.Loesje (21/4)= Opgenomen met met gebroken vliezen 06.Bambino (22/4)= Helaas geen activiteit, voel me goed!! 07.Mirtje (23/4)= Geen activiteit 08.Annabel (23/4)= Opgenomen voor bevalling 09.Bosi333 (23/4)= Geen activiteit 10.Pientje (24/4)= Geen activiteit 11.Almira (25/4)= Activiteit is er maar het wil niet doorzetten (wel 2cm ontsluiting) 12.Messie (25/4)= geen activiteit, helaas... 13.Liselotte (28/4) = Geen activiteit 14.Sandra1982 (29/4)= Weeën begonnen, ontwikkeling onbekend 15.Meliske = testen op 1 mei groen = geen activiteit oranje = weeën begonnen/vliezen gebroken, maar wel thuis rood = opgenomen in ZH
Nou Bambino, als je je goed voelt moet je lekker dingen gaan doen en zeker niet alleen maar gaan wachten op de kleine
Nee doe ik ook zeker niet! Geniet nu van het mooie weer en denk dat ik zo nog ff lekker een stukje ga lopen met de hond. Manlief ligt lekker te slapen in de stoel.....wat zijn ze dan lief he
Ja net als baby's en huisdieren zijn mannen het liefst als ze slapen. Ik ga zo ook lekker een tukje doen, want dat heb ik al twee dagen gemist en hoewel ik het niet erg vind weet ik niet hoe mijn bloeddruk zich er onder houd.
Hallo meisies! Hier almira! Ben vanmorgen op visite geweest bij mijn opa en oma (wonen achter ons) Dus dat betekend dat er niks is gebeurt. Had geluk want Jan wou gister De activiteiten lijken iets te zakken Maar ja morgen naar de vk en dan gaat ze nog ff kijken. Ga vandaag nog een rondje lopen en lekker in de tuin zitten dus ben weinig online. Vanavond waarschijnlijk pas wees! Iris: wat een prachtig meisje! Vennetje: Gefeliciteerd! Nog niks vernomen van Sandra? Die zal wel liggen te genieten! Hebben jullie gezien wat voor tempraturen er van de week komen? pffff Als we daarin moeten bevallen, arme ons! Nou iedereen een prettige middag en waarschijnlijk tot vanavond! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
oh meliske was dat donderdag, sorry. Was het niet moeilijk? Ik vond t al moeilijk toen het de datum was van wanneer ik uitgerekend was voor mijn miskraam... Hier gaat verder alles goed, ilana slaapt de laatste 2 nachten gelukkig goed. vanacht gaat ze naar haar eigen kamer, dan slapen wij ook wat rustiger en word je niet van elk geluidje wakker. nou, wij gaan even wandelen.... doei