hahaha, ben ik even offline, denk iedereen gelijk dat ik begonnen ben Nee hoor, lekker in de tuin met mijn DS en nu eten koken.
Eetsmakelijk Loesje en slaap lekker. Las net vluchtig dat je een KS hebt gehad? Heftig hoor,rust maar lekker uit en laat je verwennen door je man
ha ha, ja Saraah ik ben ook benieuwd. Saraah heeft een voorspelling gedaan wat het gaat worden, Loeki: nog niet begonnen dus. Ja onmisbaar natuurlijk. Net als iedereen. Maar omdat jij al enige tijd overtijd ben gun ik het je ook wel dat het mag beginnen.
Dank je Bosi, ja ik was even benieuwd wat Saraah bedoelde idd. Ik gun het iedereen en ik heb geduld hoor dames, anders dan vele anderen om dit forum en dan bedoel ik niet jullie, maar de april em mei mama's die in het zwanger-forum nu al niet kunnen wachten nu ze de 37-weken-grens passeren of naderen, oh ik heb medelijden met de meiden die daarvan tot 42 weken moeten doorlopen, als je al bij 37 weken op hete kolen gaat zitten.
Oja Meliske,laatst zei je iets over aangedikte bevallingsverhalen...op welke doelde je toen? 8) Ikke ben nieuwsgierig!