April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, ik was 10 euro voor de enveloppen en 50 euro voor de zegels kwijt. Kaartjes heb ik zelf gemaakt, dat koste wat verf. Maar wel heeeeeeeel erg veel tijd.

2. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    :D :D :D :D :D :D

Sorry :)

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Taschke ......... IK WIL OOOOOOOOOK

4. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    zijn dure kaartjes Pientje :oops: Wij hebben ze zelf ontworpen en de drukker heeft ze bewerkt ( die van ons waren niet echt professioneel zeg maar )
    Voor 100 kaarten waren we €100,- kwijt. We hebben zelf enveloppen gekocht aangezien ze niet onze kleur hadden. Maar als het helemaal naar jullie tevredenheid is, dan is het goed toch ;) Vond een geboorte kaartje belangrijker nog als onze trouwkaart :oops:

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja vind ook dat geboortekaartjes best wat mogen kosten, maar ik vind het leuker om ze zelf te maken.

Pientje, hoe zit het nu met het gedichtje voor de babykamer, is dat al af?

6. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    euh dan hebben we zeker een dure drukker? :( Wij hebben nl. 70 kaartjes...

Oja we willen de naam ook op de voorkant gedrukt hebben,kassa €50,- erbij!
    De kaartjes zelf waren €1,28 per stuk dacht ik.

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Nou het versje wou ik vandaag op de muur plakken,maar dan moet menno ff helpen met waterpas lijntjes maken,maar blijkt dat er voetbal is en er een vriend komt.
    Heb al wel voorbeelden gemaakt van waar de letters ongeveer komen.
    Dus als ze voetbal kijken ga ik ff rommelen...

8. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    taschke; durf je wel ;)

Volgens mij kan de pil toch gewoon gebruikt worden tijdens de BV? Misschien toch eens handig om te vragen :oops:

Loeki; pestkop, ons allemaal op stang jagen :) :) :) Kun je zien hoe we bezorgd zijn om je, we duiken er allemaal boven op om je te waarschuwen ;) Toch best lief van ons :oops: :)

Hier wel lekker gegeten, maar niet veel. Kan warm eten niet echt waarderen op het moment. Had ik in het begin van de zwangerschap ook al. En vlees vind ik al helemaal niet lekker :oops:

Meiden nog een fijne avond. Ik ga nog ff wat aandacht aan mijn mannetje geven ;)

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    50 euro om de naam voorop te drukken, mijn hemel. Ja ik heb dus mijn collega de teksten laten drukken en dat kost me dan uiteindelijk niks, maar goed, ik heb nu 8 geboortekaartjes binnen uit de afgelopen maand en er is zoooooo'n groot verschil in kwaliteit. Doe er hier geen uitspraken over, maar er is echt heel veel verschil in. Van de acht zijn er twee zelfgeprint.

10. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    @Loeki: heb je trouwens de Nuvaring overwogen? Die breng je 1x per maand in (en haal je na 3 weken weer uit). Dit is een flexibele ring die heel lokaal een kleine dosis hormonen afscheidt. Het werkt verder dus vergelijkbaar als de pil. Je kan zelf reguleren wanneer je ongesteld wordt (door evt. direct een nieuwe ring in te brengen), maar je hoeft niet meer iedere dag aan de pil te denken (mocht dat een probleem zijn) en er komen dus veel minder hormonen in je lichaam.
    http://www.nuvaring.nl/of http://www.anticonceptiemethoden.nl/

Trouwens lees ik bijna overal dat je de pil niet mag slikken (deze ring trouwens ook niet gebruiken) tijdens borstvoeding. Hoe doen jullie dat dan?

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dank je Bambino

Pientje heel veel succes met rommelen.

12. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ja dat was met die geboortepost ook,wel lekker goedkoop,maar vond de kwaliteit zo armoedig en lelijk.
    Dan maar wat extra betalen.
    En het schijnt dat ze het bij geboortepost kopiëren en niet drukken,dan wordt de inkt ook lelijk schijnt en drukken blijft gewoon mooi.
    Heb ik dan van horen zeggen...

@Bambino,tijdens BV wordt de pil afgeraden omdat de hormonen ook in je melk en dus bij de baby komen.

13. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    wij hadden hem ook zelf gemaakt in paint. Zijn naar een copy shop gegaan en die wilden hem best voor ons afdrukken. Maar ze zeiden er meteen bij dat het dan niet echt mooi zou worden. Op hun advies zijn we naar een drukker gegaan. Die heeft onze versie zo bewerkt dat het een professioneel kaartje is geworden.....

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja er is echt een heel groot verschil tussen gedrukte en geprinte kaartjes, maar écht drukken gebeurt nog maar heel weinig hoor Pientje. Tegenwoordig wordt eigenlijk alles geprint, kwaliteitsverschil zit hem dan in de gebruikte printer, inkt en substraat (soort papier).

15. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Ga morgen weer naar de VK, zal het meteen op het lijstje met vragen zetten. Ik verwacht niet binnen een week weer zin te hebben :oops: Maar beter van te voren over nagedacht dan per ongeluk zwanger ;)

16. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Waar wij net waren ,wordt nog echt gedrukt ( :) ) hij had ook echt zwarte inktvingers! en stonden allemaal van die grote apparaten enzo.
    Vrijdag krijgen we de proefdruk iig,ben benieuwd!

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zou een ouderwetse drukkerij, ja dan mag het idd ook wel iets kosten.

18. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik ga ff de vaat doen,ben er straks weer.

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik hoor net van Pyt Paulusma dat het wel erg warm gaat worden, :confused:

Misschien zeur ik een beetje, maar daar heb ik helemaal geen zin in.

8)

20. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    hihi zo lijkt het net alsof je hem persoonlijk kent...of ken je hem ook echt? :)

Is toch juist lekker,warm weer 8)
    Maar ze zeggen wel vaker dat het mooi weer wordt,maar toch tegenvalt...

Deel Deze Pagina