ja precies... daarom wil ik er dit jaar vroeg bij zijn. maja.. ik hou jullie in de gaten... iedereen loopt bijna op zn eindje
Ja Sandra zou de laatste kunnen zijn, maar aangezien ze 2 dagen geleden voor het laatst geweest is met de mededeling dat de VK onderweg was zal die wel bevallen zijn.
hahaha... ik denk t ook oh ik weet nog.. dat ik 25 juli was uitgerekend, en dat iedereen maar aan het bevallen was.. zelfs augustus mama's... en ik zat maar met die buik... best frustrerend, toen dan... nu snap ik niet dat ik me daar druk om maakte.
Tja, je doet er niets aan. Ik ben ook al 8 dagen overtijd. Het komt als het klaar is zeg ik maar steeds en blijkbaar moet er nog iets aan gebeuren anders kwam ze wel.
hahaha.. ze heeft het lekker warm daarbinnen.. ze vind het gezellig daar.. naja lang kan t niet meer duren... en toen ik eenmaal bevallen was, dacht ik... ooh eigenlijk had t nog wel een paar daagjes langer mogen duren... want nu is mn buik weg...hehehe
Ik geniet dan nog maar even van mijn buikje. Morgen weer naar de fysio, ben heel benieuwd wat ze zal zeggen als ik er om 13 uur weer in de wachtkamer zit.
Dat betekend dat mijn buikspieren niet mee wilden rekken bij het groeien van mijn baarmoeder. Daarom ook het kleine buikje op de foto's. gelukkig is de meeste pijn achter de rug, maar ik heb 3 maanden lang 4 gram paracetamol geslikt.
ouuh.. nooit van gehoord, maar klinkt niet lekker..! maar idd geniet nog maar lekker van dat kont geschuif, voor je het weet ben je nachten wakker
wow... heftig zeg..! wat vervelenddd..hoe kan dat nou?.. als je een volgend kindje zou nemen...is het dan weer zo?
Dat weten we nog niet, ben wel voor onderzoeken in het ziekenhuis geweest, maar daar is niets uitgekomen. Het komt wel eens vaker voor, maar helaas ging het bij mij ook gepaart met meerdere peesontstekingen. Ik heb 5 maanden fysoi gehad en 3 maanden acupunctuur en dat heeft goed geholpen, gelukkig heb ik daardoor de afgelopen 6 weken geen pcm meer hoeven slikken.
Ja dat is het belangrijkste en niemand in mijn omgeving had verwacht dat ik de 40 weken vol zou maken, alleen ikzelf heb steeds gezegt ze komt eind april.
hahahaha.. jij weet t het beste.. ik ben benieuwd.. wordt je sowieso met 42 weken ingeleid..of laten ze je nog lopen?..
De bevalling wordt nog wel even spannend, want bij het persen moet ik zien te voorkomen dat ik mijn rechte buikspieren gebruik, dus ik mag eigenlijk niet liggend op mijn rug persen.