Oeiiiiiiiiiiiiiiiiiii spannend he, nou ik denk zelf ook dat ze of in het zh is, of aan het bevallen is, anders had ze zich wel gemeld. Ik was vorig jaar na m'n laatste vliezen gebroken ook ineens een paar dagen weg. Spannend hoor, hopelijk heeft ze een goede bevalling. Mail al tijdje met haar, en dan ga je helemaal mee leven! Mocht er iemand wat horen van haar, stuur me dan ff een pbtje.... Ok dank je meiden, en jullie ook vast succes met de laatste loodjes.
nee had ik nog niet pientje, dank je, weet alleen niet waar ik ze moet opslaan als ik ze wil downloaden...staat geen fonts tussen... ja ben ook wel heel erg benieuwd na sandra, ik heb mijn mobiel nr aan sandra gegeven, geloof ik... effe kijken hoor
JAAAAAAAAAAAAAAAA, heerlijk weer zelfs de regen blijft weg, maar ik zal wel de tuin moeten gaan beregenen ben ik bang. Vooral de voortuin is erg droog.
Ja sorry moest ff kijken hoe je dat ook alweer moest opslaan. Als je op een lettertype klikt dan klik je op openen. Dan krijg je toch zo'n winrarvlak? Dan klik je op dat gele mapje onder "naam" (ten minste als dat nog niet is geselecteerd) en dan klik je op "uitpakken in" of in het engels "Extract to" Dan klik je op locaal station (C: ) Dan op WINDOWS en dan op Fonts en dan op OK Dan komt ie vanzelf in je PSP,soms staat ie er niet meteen,dan moet je even psp opnieuw starten of even naar fonts toegaan en checken of het lettertype ertussen staat en op klikken. Als je dan naar PSP gaat staat ie er meestal wel. Snappie?
loeki, ja idd tuin is erg droog, heb net ook effe gesproeid pientje, jaaaa dank je, gelukt, thanx! ik ga dinsdagmiddag als het goed is na me werk, brrr ben nu al zenuwachtig!
Fonts hebben de gekke eigenschap om pas beschikbaar te zijn als je in de verkenner de map FONTS onder WINDOWS geopend hebtm dus daar waar je het lettertype uitgepakt hebt.