Ja alleen de baby kan ervoor zorgen dat Jan weer thuis komt Moet ie maar snel geboren worden Slaap lekker voor straks!
Ja ik ga de baby aan moedigen! HAHAHAHA Nu maar hopen dat het lukt! Heb echt pijnlijke harde buiken hier pufpuf
Nee geen pfafs gezien. Baby acne is niet iets ergs volgens mij... Dat zijn toch gewoon pukkeltjes die die krijgt door de hormonen via de borstvoeding? Of niet?
almira, wat vervelend dat je nu 6 nachten alleen bent, wat doet je man voor werk? pientje, ach dat poep ruimen dat went hoor, je ruikt het niet meer
Dit las ik op het internet Het komt vrij vaak voor dat pasgeboren babys kleine puistjes in het gelaat krijgen, vooral op het voorhoofd en de neusvleugels. Deze acne wordt baby-acne of acne infantum genoemd en wordt veroorzaakt door hormonen (androsteron, testosteron e.a.) Deze vorm van acne is onschuldig en verdwijnt meestal vanzelf. Behandeling is vrijwel nooit vereist. Mocht behandeling toch nodig zijn, dan kan benzoylperoxide lokaal een oplossing bieden.
Jan werkt in het grootse vrieshuis van europa. Daar laadt hij (op het moment nog) vrachtwagens en krijgt binnenkort een opleiding binnen het bedrijf! Hij werkt in 3 ploegen: 23:00uur tm 06:00uur Zondag avond tm zaterdag ochtend 06:00uur tm 14:30uur Maandag tm Vrijdag 14:30uur tm 23:00uur Maandag tm Vrijdag Hier ligt friet ingevroren (van de mac en andere voedsel ketens) vis, gebak, echt van alles.
Wij beide vinden de dienst van 14:30uur tm 23:00uur echt NIKS! Hij is dan om 13:45uur weg en 23:30uur weer thuis.
Heey dames, Ga slapen ben kapot! Ff energie opdoen voordat de bevalling (OOIT) gaat beginnen. Ben er morgen weer tussen 11:00 uur en 14:00 uur! Weltruste allemaal xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Nog ff spieken voor ik naar bed ga. Mijn neefje had ook acne, heeft dat gehad tot hij ruim een jaar oud was, niet ernstigs zolang je er maar af blijft.
die dienst dat ie om 6 uur moet beginnen lijkt me het fijnst, ook weer lekker op tijd thuis. Heb nu een zelfgemaakt banner, hmm ziet er ook niet uit
truste almira! ja heb ik tijdens mijn stages bij de kraamzorg ook vaak gezien die acne, toen zeiden ze dat het gewoon kwam van de andere hormonen die ze inene krijgen.