Pffff, kan total niet slapen. Kleine is weer druk en ik ben klaar wakker. Even iets eten en drinken en dan hoop ik echt zo te kunnen slapen.
Goedemorgen stelletje slaapkoppen Hier alles nog steeds rustig, geen nieuws, geen bevalling, geen activiteit.
Bijgewerkt op 23/4 08.04 uur zwanger 01.Elf (8/4)= Opgenomen voor inleiden ivm 42 weken grens 02.Minyaweth (13/4)= Opgenomen voor inleiden ivm met mogelijke zw-vergiftiging 03.Loeki2 (14/4)= Geen activiteit 04.Renate19 (16/4)= Weeën sinds donderdag, 1 cm ontsluiting 05.Bambino (22/4)= Geen activiteit 06.Mirtje (23/4)= Geen activiteit 07.Annabel (23/4)= Opgenomen voor bevalling 08.Bosi333 (23/4)= Geen activiteit 09.Pientje (24/4)= Geen activiteit 10.Almira (25/4)= Activiteit is er maar het wil niet doorzetten (wel 2cm ontsluiting) 11.Messie (25/4)= geen activiteit, helaas... 12.Liselotte (28/4) = Geen activiteit 13.Sandra1982 (29/4)= Weeën begonnen, ontwikkeling onbekend 14.Meliske = testen op 1 mei groen = geen activiteit oranje = weeën begonnen/vliezen gebroken, maar wel thuis rood = opgenomen in ZH
goede morgen! Ook hier alles nog erg rustig! Vannacht lag die kleine zo hoog dat ik ff geen lucht kreeg Ook nu ligt ie nog steeds languit door mn buik Af en toe een flinke bult aan de zijkant...moet hem/haar toch eens uitleggen dat ie daar niet uit kan
Ja ze denken blijkbaar dat de uigang ergens bij onze ribben zit Bambino. Goedemorgen Missy Ik hoop dat Sandra, Elf en Annabel zich vandaag melden.
zodra dat ding aan staat, schakelen de hersenen uit geloof ik.... Geef mij maar een kaart, dan kom ik er ook wel. Zie net een reclame van Walibi......dat zou ik ook wel weer willen. Lekker een dagje achtbanen
En daar ga ik dan weer niet in Bij moet het hard en wild, zoals een achtbaan. Maar niet langzaam omhoog ( heb hoogte vrees ) en op de kop stilhangen ale:
Goeiemorgen! Was al wel wakker hoor Moest Jennifer klaarmaken en naar school brengen. Zo ATWT kijken,vrijdag niet gezien. Ow ik vind het reuzerad ook doodeng ale: Iedereen nog even zwanger als anders? Vandaag op school al die moeders "ah kijk ze loopt nog"
nantanya, ben benieuwd of ze is aangekomen in gewicht. loeki, heb even een andere banner ben niet ondankbaar hoor, maar ben zo aan het klooien met die psp bambino, voor mij ook de achtbanen, hoe wilder, hoger en harder, hoe liever ik het heb pientje, is het nu op het laatst niet vermoeiend meer om jennifer te brengen en te halen?