April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0

Zit ook ATWT te kijken. Zo meteen komen mijn ouders weer de boodschappen brengen, wat zou ik zonder ze moeten :oops:

Hier krijg ik ook steeds die opmerkingen van buren als ik met de hond loop. Meestal met een toon van medelijden er doorheen :(
    Hier gaan een aantal buren op vakantie, dus ik MOET werpen voor aankomend weekend anders kunnen ze niet helpen de tuin te versieren :)

2. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Hahaha ja Loeki, Ben het zwanger zijn nog niet eens zat en geniet er nog wel van,brand alleen van nieuwsgierigheid naar ons kindje!
    Maar zal het straks ook wel jammer vinden,niet meer die schopjes enzo.

@Meliske,nee helemaal niet zwaar,vond het aan het begin van de zwangerschap zwaarder,met die misselijkheid en vermoeidheid.

@Bosi,hoe gaat het bij jou? Lekker kunnen slapen of weer liggen oefenen?

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Had ik gisteravond toch al gezien gekkie :)

4. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ja haha ik dacht ook al maar die banner had je gisteravond toch al? Dus ik maar wachten op een nieuwe banner :)

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ja maar vind het een beetje lullig, je slooft je uit voor een mooie banner voor mij...heb ik em 2 daagjes en da heb ik weer iets anders...eigenlijk zou je er een stuk of 10 onder moeten kunnen zetten, ik ken niet kiezen... :(

6. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    goede morgen Meliske! Ja ik ben ook helemaal weg van Goliath daar. Iedereen kwam er uit :pale: En ik riep keihard : NOG EEN KEER! :confused:

:) :) :)

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach, niet druk om maken Meliske.

Mij krijg ECHT niet in een achtbaan.

8. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Ik heb trouwens weer een echte zuivel tik :oops: Er gaan hier liters melk en yoghurt door.....
    Heb ik al een keer eerder gehad tijdens de zwangerschap:( Kan vast geen kwaad toch?

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee hoor heb ik ook en dan drink ik dagen achtereen bijna geen zuivel, komt en gaat.

10. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Ja heb ik ook.

11. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ow heeerlijk die achtbanen, kan ook goed een aantal rondjes achter elkaar erin zitten, is gewoon een kik :)

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Villa Volta is voor mij de limit.

13. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    We zullen dan maar geen April meeting doen in Walibi? :)

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee, Dolfinarium is meer iets voor mij :)

15. Niet meer actief

nou het kon mij niet hard en snel genoeg maar sinds ik 9 maanden misselijk ben geweest nee bedankt geen risico meer lopen om toch nog een beetje misselijk te worden..

Jer verkondigde gister doodleuk tegen het bezoek dat hij wel 4 kids wilde ik ben net bevallen zeg :( :)

16. Niet meer actief

dat lijkt mij ook leuk :)

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hahaha, voor die mannen is het zo gepiept he, effe een lolletje, negen maanden wachten en kindje is er :)

18. Niet meer actief

loeki is er bij jou een uitspraak gedaan over het gewicht van de kleine bij mij toen wel en het klopte ze was idd bijna 4 kilo, had mij dus opgegeten :D

19. Niet meer actief

nou hij heeft doordat ik zo ziek ervan was wel 9 maanden het hele huishouden kunnen doen :) maar hij heeft geen hechtingen en wondje wat nog niet dicht is en hij menstreert nu niet :)

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Vorige week was de schatting 8 pond

Deel Deze Pagina