April 2007 mama's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Sandra1982, 9 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    \:D/ PAGINA 2 \:D/

2. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Taschke, ik denk dat het normaal is hoor dat je overbezorgd bent. Misschien is het bij de 1 erger als bij de ander, maar je moet je er geen zorgen over maken. Ik denk dat het dalijk vanzelf wel over gaat hoor!

3. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Nee er gebeurd erg weinig moet ik zeggen. Heb af en toe een harde buik, de ene keer na 5 minuten en net weer na 10 minuten, maar ze houden nog geen 20 sec aan. Ik ga zo maar naar bed, misschien dat dat helpt. Heb vannacht na 3.30 ook niet meer geslapen, en als het nu niet doorzet moet ik morgen aan de bak dus moest op tijd naar bed van de VK (maar dat kan ik niet zo goed) :):):)

4. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Ik heb echt buikpijn, ik ga eens even op het toilet zitten. Hadden jullie net maar niet moeten praten over laxeren en verstoppingen ;)
    En als het dat niet is, dan moet ik mijn spijkerbroek maar eens uittrekken want die zit ook niet meer lekker. En als het dan nog niet over is, weet ik het ook niet meer.

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    zucht,als ik die verhalen zo lees van gebroken vliezen,bevallingen en foto's zie van de beebjes dan wil ik ook zooooo graag!

6. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Waauww weer een aantal bevallen! Gefeliciteerd dames met jullie wondertjes, hopelijk is alles goed gegaan en zijn jullie nu lekker aan t genieten.

Ik ben helemaaaal verliefd op mijn kleine mannetje, en geniet elke dag van hem. Hij is erg lief en rustig.

Echt spannend voor diegenen die bijnaaaaaa gaan bevallen. Natanya, jij misschien de eerst volgende.

Weer een nieuw forum... hij werd te GROOT hahahah lachen!

Ik hou het zo nu en dan in de gaten om te kijken wie er bevallen is... heb voor de rest weinig tijd.

Liefs Oempje!

7. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Sandra:mooie haflingers,heb er vroeger ook gehad,zijn schatten van beesten hé :)

Bedankt meiden,voel me al wat minder slecht ;)

Natanya:succes!

8. Messie

Messie Actief lid

1 sep 2006
    202
    0
    0
    ik zou proberen er over te praten met je vriend Taschke zodat hij je gevoelens kent, dan is het open! En toch proberen om ook even te genieten van idd een uurtje shoppen maar laat je niet opjagen, jij bent moeder en je voelt heel goed aan hoe je wilt dat het gebeurt en wanneer en met wie! Komt wel goed!

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    :thumup: Succes Natanya :thumup:

10. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    @Taschke, dat gevoel is helemaal niet raar hoor!
    Het slijt vanzelf wel weer, je hebt haar tenslotte 9 maanden (nou ja ongeveer) bij je gedragen dus......

11. Messie

Messie Actief lid

1 sep 2006
    202
    0
    0
    Natanya helpt een lekkere lange warme douche niet wat? zou ik proberen voordat ik in bed ga!
    suc6!

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Stormloop hier ;)

Sandra, gaat er bij jou toch iets komen nu al? :p

13. Messie

Messie Actief lid

1 sep 2006
    202
    0
    0
    al die gebroken vliezen en misschien beginnende bevallingen... ik krijg ook meer zin en wil ook!
    (mijn vriend moet alleen 2x vliegen deze week en komt pas vrijdag weer thuis...)

14. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Ik heb geen zin om te gaan douchen eerlijk gezegd.
    Ik ga maar naar bed nu!
    Weltrusten dames, en jullie horen het wel als de bom gebarsten is hahaha!
    Bedankt voor de succeswensen!

15. carol78

carol78 Actief lid

27 mrt 2006
    136
    0
    0
    faillissementsmedewerkster
    Ff een vraagje he...
    Stel nou dat je eens scheurtje in je vliezen hebt en er zo af en toe wat 'uitgulpt', hoe kom je daar dan in vredesnaam achter? Moest gister nacht wel om de haverklap naar het toilet. maar van de gymjuf begreep ik dat je vruchtwater niet op kunt houden (urine namelijk wel). Dus ik neem aan dat dit gewoon urine was.

Begin nu namelijk alles wat anders is verdacht te vinden... Maar dat zal iedereen wel hebben. Vind mijn buik, tussen de harde buiken door, ook ineens zo extra zacht. Gelukkig morgen naar de vk, ff weten dat alles goed is!

Groetjes!

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Rambo is weer helemaal van de partij hier AUAUAUAU.Mijn pezen doen ook al zo zeer, ben toch weer aan de 3 gr pcm gekomen vandaag, gaat dus niet zo heel goed en kan pas donderdag naar de fysio :( morgen wel weer naar de VK.

welterusten Natanya

17. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    @Carol, volgens de VK verlies je maar heel even kleine beetjes vruchtwater als het een gaatje is zeg maar, maar als ze echt stuk zijn dan blijft het gutsen zeg maar.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hoi Carol, vruchtwater ruikt echt anders dan urine en als je op je pols blaast moet je vruchtwater lekken, zo niet dan is het toch urine of afscheiding.

19. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    als je op je hand/pols blaast en er komt vocht uit,dan kan dat vruchtwater zijn,moet je proberen op te vangen in een bakje en dan kijken.

20. carol78

carol78 Actief lid

27 mrt 2006
    136
    0
    0
    faillissementsmedewerkster
    Zo, jullie zijn snel zeg! haha!

Straks maar even proberen dan, ben benieuwd!

Welterusten alvast!

Deel Deze Pagina