Zeg,wat denken jullie,kan een baby van 1 maand al bewust lachen? Ik denk dat Elena bewust lacht maar kan dat? Zoals ik al geschreven heb lacht Elena als ik haar kusjes geef dus ...
nee ik ken hem niet persoonlijk. Hij woonde wel in dezelfde woonplaats toevallig, maar ik heb hem nog nooit gesproken. Nee op tv, Ik ben al zo gezwollen en ik heb het idee dat ik meer vocht ga vasthouden als het warm is. Maar ik pak de parasol er wel bij en misschien is het dan wel lekker met de voeten in een lekker koud badje in de tuin, laptopje erbij. 8) Hmmm begint al beter te klinken.
Nou 20 graden is leuk, maar zag nu al voorspellingen die richting de 27 graden gaan en dat is echt niet leuk meer. Nooit verwacht dat ik de airco nog zou gebruiken deze zwangerschap.
Goh taschke, dat weet ik niet. Wel leuk denk ik om te zien dat je meisje lacht als je een kusje geeft. Ik denk dat je gewoon er vanuit moet gaan dat ze het bewust doet,
Ja kan volgens mij wel,de ene baby is in bepaalde dingen gewoon sneller,er staat wel een gemiddelde voor. Maar ieder kind is anders.
precies, geniet ervan taschke Ik vind boven de 25 graden nu wel even teveel idd. Als we gaan zeilen mag het wel wat hoger. Maar zoals ik me steeds voel kunnen we dat beter laten.
Toch maar niet meer zeilen Bosi, ga je nog wel naar Friesland dit weekend? Nog steeds niets van Sandra gehoord hè
Ja we gaan vrijdag op zaterdag weer, Ja sandra kan weleens begonnen zijn. Spannend weer. Maar dan is ze wel vroeg ook.
Ja, we nemen eerst een die als laatste op het lijstje staat en dan weer een die bovenaan staat enz. enz. Dan zijn wij ongeveer tegelijk aan de beurt, ik sta 5 van boven en jij 5 van onderen. Hé Bosi, ik dacht dat je speciaal voor pasen je avatar aangepast had, maar je hebt nog steeds de paashaas zie ik.
Ja Sandra blijft idd vermist, zou mooi voor dr zijn als het begonnen is. Mocht er trouwens nog iemand een boxkleed nodig hebben, ik heb via internet een boxkleed besteld, na betaling binnen een week geleverd. Die vrouw maakt dus zelf boxkleden en andere dingen. Onze box had een afwijkende maat en kon in de winkel niks leuks vinden. Net nog een besteld
Zijn ze mooi zorra? Wij hebben er nog maar eentje, nog niet echt iets leuks gevonden, allemaal veel te schreeuwerig.
bij Duimeland hebben ze een grote collectie boxkleden; ook ronde. Maar ja, weet natuurlijk niet of die bij jou in de buurt zit: http://www.duimeland.nl/
Ben benieuwd wat jullie er van vinden. Ik vind het iig wel leuk om nu iets in de box te hebben liggen wat geen massaproductie is en ze heeft het heel netjes afgewerkt en snel geleverd. Ik heb "Mandy" en "Sjoukje" besteld (Mandy vandaag binnengekregen)
Ik vind die zwart/witte heel mooi, vooral omdat je die kleuren in een boxkleed heel weinig ziet. Wat is de levertijd?