Ja loeki Groningen is ook niet bepaald dichtbij Bosi Raar he als je eraan denkt ik kon me er ook niks bij voorstellen. Amira Nee het is niet raar om te vragen hoor je wilt toch weten waar je aan toe bent, succes bij de Vk.
Mijn auto wilde vanmorgen niet starten, kan me bijna geen ongelukkiger moment voorstellen, moet zo naar de fysio, hopen dat hij nu wel start.
Bijgewerkt op 23/4 11.04 uur zwanger 01.Elf (8/4)= Opgenomen voor inleiden ivm 42 weken grens 02.Minyaweth (13/4)= Opgenomen voor inleiden ivm met mogelijke zw-vergiftiging 03.Loeki2 (14/4)= Geen activiteit 04.Renate19 (16/4)= Weeën sinds donderdag, 1 cm ontsluiting 05.Bambino (22/4)= Geen activiteit 06.Mirtje (23/4)= Geen activiteit 07.Annabel (23/4)= Opgenomen voor bevalling 08.Bosi333 (23/4)= Geen activiteit 09.Pientje (24/4)= Geen activiteit 10.Almira (25/4)= Activiteit is er maar het wil niet doorzetten (wel 2cm ontsluiting) 11.Messie (25/4)= geen activiteit, helaas... 12.Liselotte (28/4) = Geen activiteit 13.Sandra1982 (29/4)= Weeën begonnen, ontwikkeling onbekend 14.Meliske = testen op 1 mei groen = geen activiteit oranje = weeën begonnen/vliezen gebroken, maar wel thuis rood = opgenomen in ZH
Hey iedereen. Annabel woont aan de kanten van Kortrijk denk ik? Dat is zelfs 150 km van mijn thuis af! Ik denk dat ik sneller in Nederland zou zijn dan Annabel Voila,alles is geregeld Datum van de doop,wanneer ik terug ga werken,kinderopvang... Nu kan ik nog even relaxen Hier gaat alles goed,Elena is een vrolijke meid geworden! Soms kan ze zo eens een pruillip opzetten,is echt schattig! Denk dat ze een echte hartenbreekster word later!
Dat is idd niet echt fijn dat je auto niet start. Hoe kan dat nou zomaar. Almira, ik heb het ook gevraagd hoor. Ongeveer 18 dagen laten ze je overtijd lopen hier. Maar niet met complicaties natuurlijk. Als mijn bloeddruk hoog blijft dan geloof ik niet. Dat ga ik straks even vragen, hoe ze dan handelen. Ach ik denk dat als we een meeting hebben mijn vriend me toch moet brengen. Ik ben namelijk niet echt een held in de auto, Ik kan wel rijden en als ik een paar keer ergens naartoe ben geweest kan ik het wel, maar ergens voor de eerste keer naartoe, dat durf ik dus niet. Gek eigenlijk.
Nog niets van Annabel vernomen Taschke? Overbodige vraag natuurlijk. Ja ik meende ook dat ze erg zuidelijk woonde.
Nee,nog niks gehoord van Annabel!Maar ze zal als alles goed is gegaan toch al bijna naar huis mogen? Hier blijven we normaal 5 dagen in het ziekenhuis,ben eigenlijk ook aan hjet wachten op een sms van haar.
Ja dat lijkt me wel een goede volgorde, eerst werpen en dan pas een meeting plannen, Dus van annabel kunnen we wel bericht verwachten. Had iemand nog het telefoonummer van sandra enz.....
Wat een weertje hè dames 8) en het blijft de hele week nog zo ... april doet wat hij wil, maar zo wil ik het altijd wel, dit zijn mijn temperaturen, warmer hoeft het deze zomer van mij niet te worden.
Ik ga me even omkleden en de hond uitlaten. Ik ga niet teveel doen vandaag, want ik moet om 15.00 uur weer naar het ziekenhuis, en dan moet toch echt mijn bloeddruk weer lager zijn. Ik vraag ook even denk ik om een onderzoek. Naar ontsluiting en eventuele activiteit. Ik weet niet of ze dat doen, dat hoop ik eigenlijk wel.