Trouwens onze baby groeit en weegt volgens schema zegt de vk! Hij zij wel het is eerder richting de 7 pond dan de 5 pond hahahaha had ook niet anders verwacht
Kan bij mij ook nog volgende week worden hoor! Maar de vk voorspeld dat! Ben benieuwd of hij goed is in schatten
mijn man is net terug van het werk, hij ligt lekker op de bank bij te komen. Dus ik kan lekker met de laptop bezig en tv kijken
dank je, ja is me templijstje van nu, spanned! heb gewoon weer liggen pitten maar zwanger... nee voel me niet zwanger ofzow, en tis nog veels te vroeg voor symptomen joh, zit pas op dag 6, nog geen eens een mogelijke innesteling gehad..
Ja...maar niet altijd Hihi bij mij niet iig,mijn temp ging nl. altijd langzaam omhoog niet in 1 keer,dus dan bepaalt FF een andere dag. Maarja tis gewoon rustig afwachten 8)
Nou ja, als jullie goed geklust hebben is dat toch geen probleem, maar zo'n dip is ook wel kermerkend voor mijn ei.
hoi Ik was pas 16.30 weer thuis. Mijn bloeddruk is nog steeds hoog, eerst weer 100/175, maar na even rust en weer liggen 90/145. Mijn urine en bloed zijn verder goed, dus gelukkig mocht ik weer naar huis. Het is een lichte zwangerschapsvergiftiging. Ik mag nu dus niet meer thuis bevallen. Vrijdag wordt het weer bekeken. Ik was zo moe net, ik ben eerst even gaan liggen en in slaap gevallen. Belachelijk lang moeten wachten in de wachtkamer. Ik voel me echt niet fijn. Heel emotioneel en ik ben het echt zat. Wat een gedoe allemaal. Ik kan niet zoveel meer en ik voel me erg afhankelijk. Sorry voor het klagen. Na het eten zal het wel weer beter gaan. Verder nog leuke dingen gebeurd? Iemand bevallen of bezig?