och bosi meiske toch! wat vervelend dat je dit nu zo op het eind nog mee moet maken! ikke leef met je mee hoor!
Ja balen zeg! Wel goed in de gaten houden dus! En rustig aan doen! Zodat vrijdag alles goed is. Wel jammer dat je niet meer thuis kan bevallen,maar jullie gezondheid staat bovenaan!
Bedankt voor het medeleven, doet me altijd wel goed. Ik ga nu even rustig aandoen, even eten enz... Ik kom later weer. Meliske: ik had ook altijd een dip rond mijn ei. Ik vind het ook zo spannend voor je. Ik duim mee hoor,
Nou ik hoop écht dat bij mij vanacht nu eens iets begint. Mijn gevoel heeft steeds gezegd dat ze op z'n vroegst op 24 april zou komen, da's morgen, dus nu mag het echt kleintje, je bent er klaar voor. Kom maar, k'maar, k'maar, ......... Ik ga nu eten
Wat kut bosi! Leef je maar lekker ff uit! Doet je goed he! Mij ook even een luiterend oor is altijd lekker! Ga ff in bad en dan gaat Jan achter de pc dus zal pas rond kwart over 10 / half 11 hier weer zijn! xxxxxxxxxxx
Heerlijk hè. Het is net allemaal nat buiten, meer niet, maar het ruikt zo heerlijk fris. Oh mijn beetsjes moeten eten hebben. Even de katten en nijntjes voeren.