Ja dan is het leuk geweest loeki, uiterlijk vrijdag, Almira, waar gaat jan naartoe dan? Heb ik iets gemist?
Nog steeds geen baby's dames? Jullie hebben veel te warme buikjes Vandaag is de verpleegkundige van het Consultatiebureau langs geweest en we hebben Gioya gewogen......ze weegt gewoon al 3230 gram! Thanx to the Slagroomborstvoeding hahaha!
Ja heeft de nacht dienst van de week 6 nachten van 23:00uur tm 6:00uur werken zondag avond weg en zaterdag ochtend weekend
Moet je nou ook een weegschaal halen als de baby geboren is bij de thuiszorg? Hoorde mn schoonzus dat zeggen.
@Almira, dat hoeft niet hoor.......maar is wel leuk, als je de baby zelf af en toe kan wegen. Bij onze eerste was mijn man nog fanatiek karper visser, en toen wogen we Cesaro gewoon aan de karperweegschaal. Maar nu hebben we die niet meer helaas. Maar als ik wil kan ik iedere week naar het CB om Gioya daar te wegen.
Goed zeg van Gioya. Goed gegeten. Slagroomborstvoeding, Nee idd loeki, je moet wel, anders mag je ook in het ziekenhuis. Almira: dus je bent de komende 6 nachten alleen. Nou ja, als hij maar snel bij je terug is als het echt doorzet ( hopenlijk vannacht, )
Nee ik ben blij dat Gioya zich nog op tijd aankondigde...........schijnt dat die weeenopwekkers geen pretje zijn (weet het niet hoor....heb het ook maar gehoord).
valt wel mee, valt wel mee, zo'n ramp is het niet om ingeleid te worden, wat natuurlijk niet weg neemt dat ik snap dat iedereen graag normaal (thuis) wil bevallen.
Nou, de weeën en pijn vind ik geen probleem, het zijn de prikken en infusen waar ik ECHT niet tegen kan.
Ik vind het bloeddruk meten juist vervelend. Prik mij maar lek! Ik ga straks even mijn vriend gebruiken. Sex schijnt ook op te wekken,
Heey heey, Heb net leuk nieuws gehoord! Onze oude kat heeft kleintjes gehad. Deze kat is weggegaan omdat de kater niet met haar overweg kon. En het was constant vechten! Ook een april mama