HIer ook hoor. STond ook heel snel weer onder de douche. GEloof ook een uurtje later ongeveer. Maar was natuurlijk ook 3 uur na de bevalling alweer thuis. Mijn verhaal staat trouwens bij geboren.
ik wasook na uur weer thuis! Loeki dat douchen was heerlijk, maar daarna ging me wel het licht uit, was kapot moe
Ik werd onder de douche een beetje duizelig, maar volgens de verpleegkundige kwam dat omdat ik mijn haar gewassen had.
He dames, zet em op he Ben heel benieuwd naar jullie kleintjes! en bosi..... goede eisen die je daar stelt. Ik hoop het voor je. Ik stond ook zo snel als het mocht onder de douche. Wat was dat ff heerlijk zeg. De VK zei nog: niet te warm en niet te lang. Dat was maar goed. Toen ik er onderuit kwam stond ik te shaken op m'n benen, echt letterlijk.
Almira, ergens wel lekker toch dat Jan werkt als jij slaapt. Ik zit de hele dag alleen thuis. Oh, Em kan het me helemaal voorstellen, niet te vergelijken, maar na een halve marathon sta je ook zo onder de douche.
Oh meiden wat een rust hier. Ik moet zo maar even gaan slapen denk ik, al ben ik helemaal niet moe. Doctors orders
Ik ben niet meteen gaan douchen! Ben om 22u20 bevallen,had een epidurale gehad(geen kracht in mijn benen) en was kapot! Vlak na de bevalling ben ik nog van de verlosstoel naar het bed geklommen(weet niet meer hoe ik dat gedaan had ) en had ik energie teveel!Zei zelfs tegen de vroedvrouwen dat ik nog een keer kon bevallen maar toen ik eenmaal op mijn kamer was ging mijn kaars uit! Ik was zo misselijk en ze zeiden dat ik moest gaan douchen.Ik kon echt niet meer en heb me nog kwaad gemaakt dat ik gewoon wou blijven liggen!Toen ik een half uur later naar het toilet moest kon ik niet blijven rechtstaan want ik draaide gewoon weg(moest snel gaan zitten of lag tegen de grond) en moest overgeven stel je voor dat ik moest douchen,dat had ik niet overleefd ' s morgens heb ik dan wel gedoucht en dat deed wel deugd toen
Taschke, ik stond ook niet heel stevig op m'n benen hoor! Maar ik ben wel de hele nacht wakker geweest. Kon niet ophouden met kijken naar mijn mooie mannetje! Al was ik wel heel moe. Ik weet ook niet waar ik de energie vandaan heb gehaald, want de dagen daarna heb ik ook niet heel veel geslapen. Normaal kan ik dat helemaal niet.