pffffff ben eindelijk thuis,heb denk ik wel 2 en een half uur gelopen,ben gebroken. Ik ga nog ff gauw een uurtje op de bank liggen voordat ik Jennifer weer moet halen. Ik ben trouwens te vroeg geboren en ook om 01.25 's nachts,hoelang het duurde weet ik niet,kan het helaas ook niet navragen @Meliske,weet niet of je al weg bent,maar succes op je werk!
Pfffff heavy taschke, maar weinigen van ons zullen met een ruggeprik bevallen denk ik. Dat maakt het douchen nog een stuk zwaarder natuurlijk. Jeetje Pientje, waar zit die fietsenmaker, kon je man je band niet even plakken? Of anders de band verwisselen?
Oh ik had gister mijn broertje op de chat: Ik hoor dat jullie niet naar Londen gaan dit weekend. Nee, ik heb een nichtje dat niet mee werkt. Of een zus die gelijk krijgt. Das nog erger.
Hoi dames! Ben ik weer even. Hier nog steeds harde buiken en last van de banden... Las even snel iets over vlokjes in de urine, heb ik sinds vandaag ook. Zal morgen eens vragen aan de VK wat dit kan zijn..ben het vanmorgen vergeten te vragen aan mn schoonzus Pientje; kom maar lekker bij, klinkt erg vermoeiend Bosi; het rommelt bij jou dus precies hetzelfde
Jopie:Veel geslapen heb ik toen ook niet maar kwas wel kapot,Ik had Elena ' s nachts meer op mijn arm dan dat ze in haar verwarmd bedje lag!Overdag sliep ze dan weer als een roosje! Loeki:Zou er toch iets begonnen zijn?Die vlokken gaan niet zomaar er zijn denk ik. Ik wil je geen valse hoop geven maar toen ik vruchtwater verloor zaten er witte sliertjes en stukjes in(niet echt vlokken)
Straks vallen ook voor ons de puzzelstukjes op zijn plaats ( de nog niet bevallen meiden) Het is nu alleen maar gissen hoe het zal gaan en wat wel of niet een voorteken kan zijn. bambino, ik heb geen harde buiken. Al een tijdje ook al niet gehad. Meer ongi pijn en bandenpijn. Lekker rustig hier. Ik ga zo even met het hondje wandelen. Een klein stukje, want hij is vanochtend al lekker met de uitlaatservice mee geweest.
Hmm ja er moest achter een nieuwe buitenband op. Als het de voorband was geweest,had ik het zelf wel kunnen doen. Maar achter vind ik te ingewikkeld met die versnellingen en kettingkast enzo,dus daar waag ik me niet aan. En Menno,sja die heeft amper tijd,laat staan zin. En hij heeft ook zoiets van er bestaan toch fietsenmakers Heb wel lekker een uurtje diep geslapen,maar toen ik opstond deed alles me zeer en zag sterretjes,dus het was me toch iets teveel geloof,maar ik denk dat ik vanavond heeeeerlijk zal slapen Ik moet zeggen dat ik nooit naar mijn urine kijk eigenlijk... Ik hoop voor je dat er wat gaande is binnenin,ben heel benieuwd naar je afspraak bij de vk.
Fijn dat je lekker hebt geslapen pientje, wel verdiend denk ik. Ik kijk normaal ook niet naar mijn urine, maar ik moest steeds in een potje plassen voor het ziekenhuis. En dan zie je het dus wel,
Gister heeft Menno geprobeerd met een keukenrol te luisteren naar het hartje,maar dat lukte helaas niet. Hebben jullie het al geprobeerd?
Dat luisteren door een keukenrol is Jaap ook nog nooit gelukt. Ik kijk ook niet altijd naar mijn urine hoor, maar nu ik zo ver over tijd ben wil je gewoon graag tekenen zien. Oh kleine heeft weer de hik
sensatie in de lounge, door mijn schuld denk ik. Mijn hormonen gieren een beetje. Ik zal me vanaf nu weer een beetje inhouden,