Meliske goed vanje dat je naar je werk bent geweest danis de eerste spanning vanje af he. zelfs ik ben nerveus om te gaan omdat ik al sinds september thuis zit, ben bang dat ik niets meer weet enalles vergeten ben in juni moet ik weer beginnen 5 dagen om er in te komen..
Mo waarom mag jij niet dweilen of stofzuigen ? is dat ivm bekken? ik doe alles maar niet zwaar tillen dat wordt afgeraden de eerste 6 weken voor alle bevallen vrouwen.
Belt mijn man, hij komt iets eerder naar huis (nou ja het is al bijna 5 uur dus niets schokkends toch) maar hij had net op internet gevonden dat er een leuk concert was waar hij wel met me heen wilde, op 16 mei in Vredenburg, Utrecht. Ja jullie lezen het goed 16 mei Ik heb drie keer de woorden '16 mei' moeten herhalen voor hij door had dat dat al over 3 weken is en dat ik dan echt niet naar een concert in Utrecht ga. Nou dan ging hij wel alleen. Nou daar moeten we dan nog eens een hartig woordje over spreken denk ik.
Hai dames Ik ben net terug van het cb en thyron is weer flink aangekomen hij woog 2560 en nu 3535. Alles gaat goed hij loopt op schema met zijn ontwikkeling dus gewoon net als een kindje van 6 weken. We gaan eind juni waarschijnlijk lekker verhuizen naar amsterdam zuid bij het vondelpark in de buurt ik ben zo blij. Ik ga vanavond weer op iedereen reageren ik moet nu thyron even voeden en weer kolfen.
Dientje proficiat met en de ontwikkeling van je ventje en je verhuizing eindelijk he meid geweldig enbij het park is super leuk! ik ga Jasmine eens wekken moet ookzo de fles bij ATWT ideaal ik lekker voor de tv met haar Loeki wat doet Jaap ineens raar snapt hij het danniet dat je gaat bevallen en dat er daadwerkelijk 16 mei geen tijd is voor een concert maar kraamvisite of jou lekker eens laten slapen en hij vor de baby zorgen. Volgens mij heeft hij last van prepartus stress voor mannen ofzo
Volgens mij heeft hij nog niet helemaal door wat het betekend als hij volgende week (of misschien al morgen) vader is.
missy, ja erg is dat he, ik ben ook zo bang dat ik niks meer weet... dientje, wat goed van Thyron dat ie zoveel is aangekomen! En proficiat met jullie nieuwe huisje! loeki, hahaha mannen! volgens mij denken die echt effe bevallen en me vrouwtje is weer de ouwe.
huh 16 mei naar een concert? Dan ben je zeker mama en hij papa,nee dan staat je hoofd ergens anders naar... @meliske,snap heel goed dat je verdrietig wordt van zulke verhalen,soms is het zo oneerlijk verdeeld! Maar wel fijn dat het meeviel op je werk! Voor je het weet is het alweer 16 Mei...(dan ga je toch weer beginnen?) @Dientje,wat lekker dat Thyron zo goed groeit! en de rest ben ik alweer vergeten,sorry!
wow pientje, mooie banner hoor! ennuh proficiat met je 40 weken he! ja idd 16 mei moet ik weer beginnen, heb echt geen zin...
Ja je moet toch wat om de tijd te doden Alhoewel...heb zat te doen....laat ik maar weer eens wat gaan doen...
Ja we hebben het na de bevalling of zo nog wel eens over dat concert, zag trouwens dat ze hier kortgeleden in Groningen gespeeld hebben, dus hij wacht maar tot ze weer eens hier spelen. het is een Nederlands Orkest, dus ze komen vast nog wel eens in Groningen. en anders gaat hij in september maar lekker naar Tilburg of zo.
jullie zijnmaar allemaal erg crea bea's ik kan er niets van zou niet wetenhoe je zo'n aparte banner maakt en waar ? Ben al blij dat ik me foto's op de pc krijg. tot later en degene die vanavond begint veel sterkte en anders een rustige nacht tot morgen! heb vanalles weer te doen, waaronder de kleine wakker maken om te eten deed ze het in de nacht maar zo goed
Bijgewerkt op 24/4 10.20 uur zwanger 01.Elf (8/4)= Opgenomen voor inleiden ivm 42 weken grens 02.Minyaweth (13/4)= Opgenomen voor inleiden ivm met mogelijke zw-vergiftiging 03.Loeki2 (14/4)= Geen activiteit 04.Renate19 (16/4)= Weeën sinds donderdag, 1 cm ontsluiting 05.Bambino (22/4)= harde buiken, zal wel oefenen zijn 06.Mirtje (23/4)= Geen activiteit 07.Annabel (23/4)= Opgenomen voor bevalling 08.Bosi333 (23/4)= Geen activiteit 09.Pientje (24/4)= Geen activiteit 10.Almira (25/4)= Activiteit is er maar het wil niet doorzetten (wel 2cm ontsluiting) 11.Messie (25/4)= geen activiteit, helaas... 12.Liselotte (28/4) = Geen activiteit 13.Meliske = testen op 1 mei groen = geen activiteit oranje = weeën begonnen/vliezen gebroken, maar wel thuis rood = opgenomen in ZH Volledige lijst op pagina 276
Nou ik hoop dat ik vannacht begin Missy, anders is het morgen overleggen met de VK hoe en wat. Hé Liselotte is hier een keer geweest en daarna niet meer, moeten we haar in het lijstje houden?
Dientje, dat is fijn, dicht bij het park gaan wonen! En super dat het zo goed gaat met Thyron. Missy, ik ben ook veel meer huisvrouw geworden. Ik doe veel vaker de was en ik strijk zelfs. Mijn man zat 3 of 4 dagen na de bevalling alweer in de kroeg....
Ja Jopie, die had waarschijnlijk nog het nodige in te halen Hè. Jaap is er ondertussen achtergekomen dat een concert op 16 mei niet zo slim is. Nu hoop ik dat hij net zo begripvol is over de Serinam-studie. Daar moeten we het vanaaf echt over hebben.
Dylan heeft besloten dat hij het lekkerst ligt met z'n kont op mijn arm en z'n hoofd op m'n schouder. Maar dan is 4 kg toch best zwaar Loeki, fijn dat het doorgedrongen is
heey dames, Heb weinig puf om wat te schrijven vandaag ben echt moe! Pfff ga zo lekker eten en nog ff langs mn moeder en dan een dutje doen. Jan heeft vanavond de computer dus ben er niet misschien pas rond kwart over 10 vanavond! dikke kus
Fijne avond Almila. Jopie, het zijn net dieren, die kiezen ook altijd een houding die ze lekker vinden, maar voor jou ...