heb wel ooit een gekneusd stuitje gehad, maar dat doet al ontzettend pijn, laat staan als ie gebroken is. Kan me voorstellen dat je dan niet lang kan zitten.
nou meiden ik ga lekker slapen. Voor degene die vanacht gaan beginnen, toy toy toy! slaap lekker en tot morgen!
Nog maar 100? Maar als loeki morgen is bevallen zal het wel iets minder snel gaan denk ik. Nou ja, dan ga ik gewoon ineens heel veel kletsen, Ik heb trouwens nu ook een beetje last van mijn stuitje. En als ik loop voelt het zo raar van onderen. Net alsof er iets uit wil. Heel raar gevoel.
nou bosi.. effe nog reageren, vlak voordat ik ging bevallen voelde ik ook echt of er iets uit moest, en dat was dus ook zo.... wie weet pientje is vanavond ook niet meer geweest...zou ze begonnen zijn? of is ze zo ontzettend moe van die lange wandeling van vanmiddag?
is iedereen al naar bed? Hier rommelt het weer een beetje maar ik heb er geen vertrouwen in. Ben morgen uitgerekend maar dat zie ik nog niet gebeuren!
weltrusten allemaal! Enne Loeki morgen bevallen? Wat heb ik gemist? Bijna 2007... Mooi hoor! Dat redden we wel, zelfs zonder Loeki hoor! Alle mama's laten gewoon de baby's een uurtje huilen Moet je zien hoe hard we dan gaan! Al is het nu nog maar voor de eer! ! !
Ben echt alleen! Bij iedereen die vanacht mag veel succes he! Ga lekker naar mn bedje toe! (nog ff langs t kamertje ) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Bij mij rommelde het net weer flink, maar nu weer minder. Niks dus. Ik ben erg moe, en ik ga ook maar eens slapen. Morgen maar hopen dat iedereen vannacht is begonnen,
*kijkt om hoekje* Waar blijkt Loeki? Zou het? Dames, laatste loodjes... Sterkte en succes allemaal nog even..
Goede morgen allemaal, ik ben ook weer even niet geweest maar alles gaat nog goed/ zwanger hier hoor... Helaas ook nog niet bevallen terwijl er allemaal geboortes om mij heen zijn. Ik zie dat Loeki tot gisteravond ook nog niet bezig was.. Hopelijk nu wel! Almira met jou ook nog alles oke? Meliske spannend 1 mei! duim duim! Sandra een zoon Devon? GEFELICITEERD alles goed gegaan? Fijne dag allemaal tot later groetjes MESSIE
owwwwwwwww wat balen loeki! heb je het zo druk vandaag omdat je geen tijd heb? messie, fijn dat alles goed gaat! Gefeliciteerd met je 40 weekjes vandaag!
Alle baby 's dus nog aan boord bijmama's dames jullie maken het wel spannend zo. Ik merk dat sinds de kleine er is ik veel meer uren op eendag heb ik werk in huis meer mar ik ervaar de dag ook langer, tja vroeg opstaan deed ik anders nooit als ik vrij was.
Goeiemorgen! Ik ben ook nog even zwanger als anders! Kan ik nog even van de zwangerschap genieten Straks kan dat niet meer en zal dat echt wel missen. Maar brand wel van nieuwsgierigheid naar onze baby,dus een beetje tegenstrijdig,haha Oja wilde me gisteravond nog braaf afmelden,maar Menno had de pc al uitgezet! Vandaar... Niemand verder bevallen? Hoe gaat ie bij jou Meliske?