hihihi ja! Brr ik vind het maar koud! Ik ga maar even wat doen,zit alweer veel te lang achter de pc. Ga maar stofzuigen en dweilen ofzo...
Hallo allemaal, Hier ook nog geen baby, Ik kreeg net een lief berichtje van mijn moeder. Dat ze weet hoe ik me nu voel ( zij ging ook alledrie overtijd) en dat de baby vast net zo standvastig en gezond ter wereld komt als wij ( zusje en broertje). Het toont nu al karakter, Vond ik wel lief. Bambino al langs geweest?
dames, zit bij mijn moeder op de koffie en realiseerde me dat ik me nog niet heb laten horen vanochtend Maar hier is alles nog steeds rustig. Vanmiddag naar de VK en dan horen jullie weer van me, moet om 13.40 uur
Nog niemand bevallen. Spannend hoor. Volgens mij maken jullie kindjes er een wedstrijd van: Wie kan het langste in mama's buik blijven Iemand nog iets van Annabel vernomen de laatste dagen?
alle april mama's offline zie ik. Nou dat is ook voor het eerst, Ik ga zo toch maar even met mijn hond naar het park. Gister en eergister voelde ik me niet goed genoeg, maar volgens mij lukt het zo wel. Ik ga gewoon niet te ver het park in en blijf bij een veldje hangen. Ook maar weer een bos bloemen halen. Ik ben nu gek op bloemen. Ook heb ik nog een rare tik ineens. Sinds een paar dagen heb ik zin om badzout te eten. Die met eucalyptus. Het lijkt me heerlijk om tussen mijn tanden te knarsen en op te eten, Ik heb serieus aan mijn vriend gevraagd of het misschien kwaad kon als ik het echt ga eten. Mijn vriend waarschuwde me wel, het zal vast niet zo lekker smaken als dat het ruikt. Ik ga ht niet doen hoor, maar ik heb er wel errrrrgggg veel zin in.
Ha jopie, jij was ook weer even online, Ja gek he! Ik heb er serieus echt heel veel zin in. Ik eet liever badzout dan gewoon eten. Dus als ik zin in iets heb, denk ik eerst aan badzout. Ik krijg nu gewoon mijn gekke zwangerschapskwaaltjes. Ja we doen nu gewoon een wedstrijd welke baby het langst gaat blijven zitten, Alles goed met dylan? Gaat je man straks weer op reis?
Haha Bosi,badzout? Ik heb gister heel stiekem aan de filet american geroken nog ff... Maar als je zo'n trek hebt in eucalyptus,dan haal je toch die groentjes? Dat suiker knarst toch ook een beetje Had net een beetje menstruatiegevoel van onder,das ook voor het eerst...kom maar weeën... Nou ik ga Jennifer halen.
Even in ge gauwigheid gezien dat er geen beebjes zijn. Vanmiddag 16 uur bij de VK, daarna horen jullie weer van me.
Loeki, succes! Bosi, BADzout? Kan je dat eten? Ga je dat eten? Mag je dat eten? Pientje, heerlijk filet american, ik eet t al 3 weken, iedere dag! Dames, ik heb net een heel rondje park gelopen! Jippie! Het schiet op, ik ben zo blij. Nog even en ik kan weer naar het bos! O ja, ik heb hele zware anti-biotica en nou hou ik daardoor vocht vast... Was ik t eindelijk allemaal kwijt, krijg je dat weer...
Hier meld ik me ook weer! Zwanger en wel! Zie het vandaag weer niet gebeuren! Ga Jan zo uit zn bed halen, anders ist saai! Want er is niemand hier! Vandaag heb ik de magische 40 weken gehaald Ben wel een beetje trots, heb t gehaald. (Niet verkeerd op vatten he dames!) Maar ik zal de 42 ook wel halen hahahah. Voel t gewoon. Prettige dag allemaal ben er vanavond weer.