loeki wat gebeurd er als je morgenochtend spontaan begint en je mag aan onderzoek meedoen, vervalt dan alles of een deel lees dus vliezen breken.
JA als ik spontaan begin dan vervalt de rest van het onderzoek. Ja ik kijk er best naar uit eigenlijk. Is wel super spannend natuurlijk
Spannend loeki, Ik hoop dat je wordt uitgeloot smakelijk pientje, Lief zeg van je schoonmoeder bambino, maar dan niet bevallen vannacht, anders is het wel een beetje sneu voor haar, Van harte gefeliciteerd Elf met jullie ZOON Dex, Ik ben net lekker weer wakker. Mijn vriend zijn boodschappenlijstje doorgestuurd. En nu ATWT aan het zien. Ziet iemand ook weleens DHW? Waarom werd nora doodgeschoten eigenlijk? Ik heb de vorige uitzending namelijk gemist.
OOOOOHHHH was een superspannende aflevering Bosi. Bij een gijzeling is Nora doodgeschoten omdat ze met de man van Linette zat te vlikvlooien.
O ok, ik wist dat ze met linette haar man wat aan het proberen was, maar diegene die haar doodschoot had toch verder niks met nora. Apart,
bosi; heb niet de indruk dat ik snel ga bevallen hoe is het met je lust naar badzout Hoe kom je er op Zit ook ATWT te kijken....zo eten koken, lekker witlof salade mmmmmm
heb trouwens nieuwe buik foto en verse foto's van het kamertje in mn album gezet. De schilderijtjes heeft mijn man gemaakt. Vind ik zo leuk
Nee, de vrouw die haar doodschoot ging door het lint omdat haar man vreemd ging. Toen Linette en Nora tijdens de gijzeling ruzie kregen flapte Linette er uit dat Nora van haar man af moest blijven en toen ging die andere vrouw helemaal door het lint en schoot haar dood.
Ik heb geen idee, Almira en Sandra hielden dat aardig bij. Mooie foto's. Die schilderijtjes zijn leuk hoor. Mooie buik ook.
Ook zulke mooie voeten bambino, Hier ook hoor, Aha zo zit het. Ik snapte al niet waarom nora nou dood moest. Wat erg eigenlijk. Nee ik ga ook nog wel tot volgende week overtijd denk ik. Ik leg me er maar bij neer. Loeki, voor jou gaat het zeker niet lang meer duren. Is harley trouwens alweer eens online geweest?
Nee Harley is niet meer online geweest, hoop dat alles goed is met haar en haar Yara. Misschien dat ze vandaag geweest is, maar tot gisteren iig niet.