aha..ok dan ze zijn goed gelukt! Ik wil het ook wel een keer proberen, misschien in photoshop ofzo...ben benieuwd wat daar uitkomt, zal wel niet veel soeps zijn
Het is niet zo heel moeilijk hoor Evon. Ik heb mijn banner ook met Photoshop gemaakt, maar vraag het Meliske maar even, die heeft er volgens mij wel schik in om banners te maken, ze heeft een verborgen talent in zichzelf ontdekt.
Ik ga nu even douchen....zweet nu al ...leuk hoor dat ontzwangeren Ik kom straks even kijken of je het geworden bent....
goede morgen dames! De ochtenden lijken steeds drukker te worden en de avonden steeds rustiger Loeki; nog 10 min! Hoop echt dat je mee mag doen en we heeeel snel het goede nieuws horen van een snelle bevalling en een gezond kindje Annabel; gefeliciteerd! Toch weer een jongen erbij Tascha; MANNEN! Lucht hier je hart maar. Kan me voorstellen als je afhankelijk bent van dat onderstel dat je flink baalt! Duidelijk een pasgeboren papa die van slag is Hier weer last van mijjn banden Iemand nog een tip om hier minder last van te hebben? Gisteren ook de jurk opgehaald bij mn schoonmoeder. Ze had hem al af! Ach ja mooi is anders, maar het zit wel lekker! Zal kijken of ik vanmiddag een foto in mn album kan doen Ik ga nu nog ff wat eten en wat aan mn huis doen. Kom snel kijken of er nieuws is Loeki!
Bambino wel snel klaar die jurk entoch heel lief dat je met dit warme weer een jurk hebt Loeki het is 9 uur Evon Jasmine heeft vannacht geslapen tot 4 :45 uur dus heel netjes en ze is nu veel rustiger dan gisteren toen veel krampjes en nu heeft ze goed gepoept dus slaapt ze alweer.
annabel, Gefeliciteerd met je zoontje Jando! wat een knap kereltje! Geniet van elkaar! Tascha, wat vervelend zeg dat hij alls vergeet! Hier thuis huppelt er ook zo'n man rond, alleen ik vind idd die geboortest wel heel belangrijk, hopelijk kan je snel een nieuwe afspraak krijgen! en heb je dan wel het onderstel van de kinderwagen! uhmm lees ik ergens banners..... tsja je moet iets als je de hele dag thuis hangt, als ik straks weer moet werken zal het wel iets minder worden denk ik... loeki, ik zenuw lekker met je mee hoor! Spannend! ennuh de rest...... pfff ik weet het echt niet meer...
bambino, wat vervelend die bandenpijn! jaaaaaaaaaaaa foto:S missy, wat fijn dat jasmine zo lekker heeft geslapen vanacht! wat een voorbeeldig kindje he
Om 18 uur komen ze, dan hoor ik de uitslag en als het mag breken ze dan ook de vliezen. Nog 9 uurtjes in spanning zitten.
Goeiemorgen! @Loeki,en? en? en? weet je al meer? @Annabel,gefeiliciteerd met jullie zoontje! Ben benieuwd naar je verhaal! Is het goed verlopen? Tis wel een mooi droppie hoor! @Meliske,wow lekkere hoge temp vanochtend 8) zoooo gaat ie goehoed! 8) Ga nu ff eten! maar hou loeki in de gaten
April Meiden, ik volg al die tijd jullie verhalen! Voor al de dames die bevallen zijn PROFICIAT! Voor Loeki meid wat een spanning zit je in zeg, ik hoop dat vanaaf je vliezen gebroken zijn.. Toi toi toi zet het 'm op hoor! Pfff nog ff en dan mag ik SPANNEND!
Loeki gaat nagelsbijten vandaag of zijn die er al af , meid we leven hier allemaal met je mee, hopelijk is er vandaag wat afleiding voor je komt er iemand langs ofzo want anders zit je ook maar alleen te wachten. Kom naar Limburg haal je best op en neer en wie weet breken de vliezen spontaan van de lange rit
Ik krijg om 18 uur de uitslag, als ik ingeloot ben breken ze de vliezen als ik uitgeloot ben gaan ze strippen, natuurlijk allemaal alleen als ik een rijpe bmm heb.