Pientje poets ze maak er gebruik van, Meliske knuffel je oma maar goed. Loeki ik laat de PC aan vandaag kan ik vaker even spieken tussen bezoek door. Bosi slaap je nog? alles goed bij jullie
Tascha, wat vreemd. Bij Dylan is de gehoortest al gedaan met 4 dagen en daarvoor kwamen ze gewoon thuis. Wel ontzetten kl*te dat je man het onderstel vergeten is uit de auto te halen. Kan je verder ook niet wandelen ofzo. Annabel, van harte met de geboorte van Jando! Geniet maar van elkaar! Loeki, sterkte vandaag! Meliske, bedankt!
Goedemorgen allemaal, Spannend loeki, dus nog een 9 uurtjes wachten en je weet wat ze gaan doen. Hoe dan ook, over 96 uur idd kunnen jullie vader en moeder zijn, Annabel: van harte met jullie Zoontje Pientje gaat weer poetsen zag ik. Ik straks ook maar weer eens. Bambino, ik ben benieuwd naar de jurk, Mees welkom voor de laatste lootjes. Kom gezellig meekletsen. Meliske, ik ga eens even naar je temp kaartje kijken. duim duim. Dizzy: ik denk toch een mei kindje te krijgen. Mocht ik ingeleid moeten worden, zullen ze dat vast niet op koninginnedag doen, Jopie, tascha: ik had dat gevraagd aan de vk of ze dat thuis kwamen doen, de gehoortest, en bij ons is dat wel zo. Maar misschien alleen als je thuis bevalt. Verder hier alles goed. Wel best heftige kramp gehad vanochtend, maar blijkbaar niet echte weeen. Almira al geweest?
Van iedereen die ik ken hoor ik dat ze naar het consultatiebureau zelf moeten. Als het goed is heb ik wel volgende week alweer een afspraak, dus dat scheelt. De enigste manier waarop ik kan gaan is met de maxicosi in mijn hand, maar het is minstens 10 minuten lopen, dus dat is eigenlijk niet te doen, de maxicosi is best zwaar. Het komt ook wel goed, baalde alleen dat mijn man weer iets vergeten is. Loeki, spannend hoor, hoop dat je goed nieuws krijgt om 18.00 uur. Leef met je mee hoor.
:-s Ik zie zorra ook niet, Tascha: anders bel je even om te vragen of het thuis ook kan. Het lijkt me niet te doen als ik je zo hoor. Ik zal straks als de baby er is ook prutsen met een banner. Maar ik geloof dat meliske daar wel goed bij kan helpen.
Tascha, das niet te doen hoor! gelukkig kan je snel weer! Jopie, aha! ik was me rot aan het zoeken.haha