nou ontzettend! ik kan dat echt niet hoor! vind het al heel wat dat ik zo'n ticker er goed onder heb gekregen!
lief he? ik heb nog een hele leuke in de maxi-cosi, zal ik er zo ook even op zetten! Dylan is ook errug knap hoor! leuk ook die banner!
Goedemorgen, ik was er inderdaad Even een paar blz's teruggelezen, allemaal lukt me helaas niet. Annabel, gefeliciteerd met Jando, voor jou dus ook een zware bevalling geweest, en hier nog zo'n vreetzakje, hij is al behoorlijk aangekomen. Loeki, wat spannend voor je, ik zal voor je duimen dat je snel je kleintje vast mag houden en dat de bevalling mee zal vallen. Elf, gefeliciteerd met je kleine man Dex. Voor alle zwangeren, nog even en dan kunnen jullie ook genieten. Ik denk aan jullie! Hier gaat t allemaal goed, alleen vannacht kon hij door de darmkrampjes niet slapen, dus ik ben nu erg moe. Vandaag laatste dag kraamzorg, ik zal dr missen. Vanaf morgen moet ik t huishouden weer alleen doen
Ik ben in de tuin, dus niet steeds op het forum. Zorra fijn dat alles goed gaat. De rest, MOOIE BANNERS HOOR wat heb ik toch een leuk vak dat ik dat soort dingen voor mijn werk mag maken hè.
LOeki fijn dat je je even afmeldt ik denk steeds ojee zou ze.... hahaha, het komt nog zover dat we een webcam eisen om alles live mee te maken zo nieuwsgierig ben ik iig! Nee serieus ik hoop dat je straks gewoon begint en dat je een fijne bevalling krijgt en alle andere dames hier ook! complicaties hebben we genoeg gehad in april dacht ik zo! Zorra Tja als de kraamzorg vertrekt is dat toch wel jammer he, kun je het fysiek wel al aan om alles zelf te doen?
Mo je blijft foto's nemen van die kleine wonders he, wij hebben er al zoveel geschoten gelukkig is alles digitaal anders kostte het behoorlijk wat aan afdruk en rolletjes.
Ja missy, ode aan de digitale fotografie! Ik had vd week alleen de nachtmerrie dat we een virus kregen in de computer, had maar ff snel alles op een schijfje gebrandt! (misschien een goede tip) Probeer nu Kim in slaap te krijgen, een moeilijke opgave, ze is zooo moe, dat ze er overheen is...
Ik heb hiervoor speciaal een fotoprinter van m'n pa gekregen! En m'n vader heeft een digitale spiegel reflex camera gekocht. Hij blijft foto's maken. Hij heeft volgens mij al wel 500 foto's van Dylan gemaakt
Zo, er ligt er hier eentje van zich af te sch*ten! 't Is net z'n vader Maar goed dat ik hem vanmorgen een luier een maatje groter heb aangedaan