bambino, mooi kamertje hoor! Mo, wat een schatje is Kim! En idd is het niet te warm met dit weer? loeki, nog geen veranderingen bij jou zie ik, alleen dat je waarschijnlijk een berg zenuwachtiger bent als een paar uur geleden?
De zenuwen komen nu goed los ja, ben de allerlaatste dingen in de vluchttas aan het stoppen, de accu's van de camera's nog maar eens aan het opladen enz enz. Mo, bij heupafwijkingen mag je idd niet bakeren. ZVervelend, want hij lijkt me ideaal.
Bedankt voor de complimenten voor het kamertje Wij zijn ook erg tevreden. Nu nog een levent wezentje erin, want dat mist ie nog De jurk zit echt lekker... Ik ben niet van plan de kleine in te bakeren. Ben zelf een beetje claustrofobisch aangelegd en moet er niet aan denken zo ingepakt te worden Maar ja als het zou helpen met slapen wel natuurlijk, maar niet in 1e instantie al doen... Mo; wat heb je toch een pracht kindje....
Loeki, och ja da was het, bedankt! het is hier idd ook zo heet, vind het veeeeel TE. zit lekker met me pootjes in een bak koud water bambino, de jurk ziet er ook erg lekker luchtig uit! niet allemaal zo strak aan je lichaam met dit weer. eh ook de smaak te pakken van de banners maken dees vind ik erg mooi!
hahaha, ik zie het al helemaal voor me Meliske, mijn moeder adviseerde me ook al met mijn voeten in een bak water te gaan zitten.
Meliske, je banner is weer top, maar de gele achtergrond maakt de groene letters een beetje moeilijk leesbaar, morgen maar een andere combi zoeken
bambino, ik vind nr 2 en 6 het mooiste. ok dank je loeki! Ga het nu niet meer aanpassen, morgen weer een nieuwe dag