Hé Meliske het is mijn vak hè kan het dan toch niet laten om even de juf uit te hangen ik zei toch ook, morgen een andere combi.
Nummer 3 vind ik het leukste bambino. Jurk ziet er prima uit. Lekker luchtig. Pfff warm he! Ik zit lekker binnen. Ik heb nog een rokje die prima past ( elastiek, ) Spannend loeki, nog maar 2 uurtjes, Weet iemand hier of je mag vragen aan een gyn of ze je willen strippen? Of heb je daar ook echt een goede reden voor nodig. Ik wil dat morgen namelijk wel vragen of ze dat willen doen.
Nou het is hier wel heel rustig, zo kom ik nooit aan 10.000 berichten voor de bevalling Ik ga zo boodschappen doen, spreek jullie later wel weer.
Vragen staat altijd vrij Bosi gewoon doen. Bij mij doen ze het vanavond als de vliezen niet gebroken worden. Hopelijk het laatste zetje dat mijn kleine meid nodig heeft.
Ja idd, maar jij bent al iets verder natuurlijk. Ik nog niet eens een week ( waar zeur ik over eigenlijk) Ik ben echt zo benieuwd wat er straks bij jou allemaal gaat gebeuren, Tot later loeki
boodschap ze loeki! Bosi, vragen mag altijd toch! En zeuren doe je niet meid, voor jou wordt het ook tijd dat de kleine komt
Ik heb nieuwe foto's in mijn album gezet. Kan iemand mij vertellen waar ik zo'n mooie banner maak. Heb het al wel geprobeerd maar het lukt mijn niet.
tascha wat een knap mannetje heb je toch! Echt ene heel mooi kindje! Leuke foto's! ik stuur je effe een PB
Wat een mooie foto's. Die kleintje kunnen zo lekker ontspannen liggen he.....zucht Ik maak de banners via PhotoFiltre, kun je gratis downloaden. Via ImageShack haal ik ze op en zet ze in mn profiel. Hoop dat je hier iets van snapt, anders wil ik het je via een pb wel duidelijker uitleggen
Bosi, je kan het natuurlijk altijd vragen, maar in het wkz waren ze er niet happig op... Uiteindelijk bij mij wel gedaan, maar doet echt pijn! Heb ook veel napijn gehad en veel bloed verloren... Dus of je het wil is een tweede... Ik ga er iig nooit meer om vragen... (maar ja, wel de volgende dag bevallen...) Loeki, heel veel succes meis! Mijn mannetje is thuis, dus we gaan lekker in de tuin zitten!
Bosi; waarom wil je dat zo graag? Ik wil ook heel graag die kleine in mn armen, maar ik snap dat ik gewoon nog even geduld moet hebben Hoe graag ik het ook wil....die kleine komt wanneer hij/zij er aan toe is Eigenlijk besef ik me nu ik dit type dat ik veel meer rust in mn lijf heb dan een paar weken terug. Toen was ik er steeds op gebrand dat ik die kleine bij me wilde hebben en nu.....nu heb ik rust. De kleine komt wel...gek eigenlijk
VK is al geweest, ben helaas niet ingeloot maar dus wel gestript. Alles was al heel rijp en ik had ook al ontsluiting, ben vergeten te vragen hoeveel. Ze verwacht dat het strippen de bevalling in de loop van de avond in gang zet en dat het ook wel snel zal gaan. Ga nu even trug lezen.
Oh strippen veel echt heel erg mee hoor. Deed niet eens echt pijn, maar het is denk ik ook bepalend wie het doet een gyn zonder enig gevoel of een VK die zelf ook al 3 kids heeft.