Veel succes Loeki! Ik ga heel hard voor je duimen! Heb net de wieg op mn slaapkamer gezet, dus nu is het tijd dat hij om het bochtje komt kijken Ga zo lekker eten en mn nesteldrang nog even de vrije loop geven! Lekker in een fris bad en dan een bak thee! Heel mn avond is al uit gestippeld. Echt HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel succes Loeki! Ik zal aan je denken! Hoop dat het snel begint nu!
Oh VK was heel tevreden met de ruimte waar ik ga bevallen, idd is linkerkant van het bed het handigste, maar kan dat niet, nou dan lig je dus gewoon met je hoofd aan het voeteneind, dat we daar zelf niet aan gedacht hebben dames.
oh Loeki spannend! Tip, zorg voor wat afleiding, ga niet zitten wachten tot er iets gebeurd En je moet nog een aantal pagina's typen dus volgens mij afleiding genoeg
Ik moet nog de 10.000 posts halen voor de kleine er is, dus houd me maar lekker bezig hier. Kleine is nu wel erg druk, maar nog geen weeën of zo.
Ik kom net van de kinderarts alles gaat goed Thyron is weer aangekomen in 2 dagen tijd 165 gram nu weegt hij 3690!
Loeki veel succes en hopen dat je snel je kleine meid in je armen hebt en het allemaal meevalt voor jou. Ik denk aan jullie en zet hem op groetjes Ellen
Ja da's wel de bedoeling ik kan niet wachten, nu ben ik pas zenuwachtig aan het worden. Zo kalm als ik al die weken geweest ben, zo graag wil ik nu wel beginnen en de kleine straks vast houden. VK verwacht ook een vlotte bevalling, ik heb veel ruimte in mijn bekken en het is allemaal goed gerijpt, niets dat een bevalling nog in de weg staat. \/
Klinkt allemaal geweldig! Hoop dat het allemaal voorspoedig loopt en dat het niet te lang duurt voor je! Hier wordt aan je gedacht en voor je geduimd
Dat gaat nog lastig worden zonder jou loeki om de pagina's te vullen! Jij bent toch de gangmaker! Baby is heel hard met zn hoofdje aan het duwen! Net alsof hij zegt MAMA LAAT ME ERUIT! hahahahah
Ja ik twijfel er niet aan dat jullie aan me denken voelt onwijs goed kan ik jullie verzekeren. Mijn buik is nu wel aan het werken, maar pijn doet het niet, voelt wel vreemd en hard en gespannen.
Hoi Dientje; fijn dat Tyron het zo goed doet! Loeki; nu is het ECHT! Je weet al weken dat het KAN gebeuren, maar nu weet je ZEKER dat het niet lang meer zal duren! 1 ding is zeker, hekkensluiter wordt je niet Duim voor je dat je een prettige bevalling hebt en morgen komt melden dat je een gezonde dochter hebt gekregen