denk t niet hoor hahahaha. Ik laat Loeki zeker voor gaan! Dat kleintje van mij is gewoon dwars net als mij Eerst moet Loeki hoor! Die wacht al zo lang! (maar om eerlijk te zijn zou ik t niet erg vinden om nu te bevallen!)
Jaaaaaaaa, ze komt echt vannacht ik voel het gewoon. Nee ik word idd geen hekkesluiter, wil daar nu ook niet meer aan denken ik wil nu wel bevallen. Mijn geduld is met het strippen ook ineens verdwenen.
Almira; fijn gevoel he Hier aan het draaien met de schouders, waardoor steeds een spier in mijn lies wordt afgekneld, AUW!
zit hier nog iemand ATWT te volgen Bah krijg hier een knoop van in mijn maag..... ( ja ik weet dat het niet echt is )
hier even stress krijg ik ineens veel meer bezoek dan gedacht collega´s van jer had hij niet doorgegeven moet ik nog keiveel doen en ze komen over 1 uur
Onze lieve buurman kwam weer met een bak aardbeien aangelopen! Neemt hij iedere week voor me mee! Hij is 80 jaar, hij heeft 4 katten. Zijn vrouw zit in een verzorgingstehuis(weet niet waarom) Daar gaat hij iedere dag trouw naar toe! En gisteren was hij heel laat thuis (om 22:00uu) en om 17:00uur krijgen zn katten altijd eten dus dan heb ik ze maar wat gegeven! Hij werd opeens uitgenodigd voor een etentje. Hij was me heel dankbaar! Ik dacht in mezelf als hij maar niet in het ziekenhuis ligt of erger, hoe gaat t dan met de katten?