Hé meiden, Sorry dat ik hier inbreek want ben eigenlijk een juli-mama Eerst en vooral voor degene die al bevallen zijn: proficiat met jullie mooie baby's! Dames die nog moeten bevallen: veel succes! Loeki: hoop dat het nu goed doorzet! Geniet van je laatste uren met je kleintje in je buik! En dan natuurlijk van de eerste uren met je kleintje Liefs Kirby
Ja Dientje, ik heb nu tijd gehad om alles klaar te zetten en indien nodig is de vluchttas helemaal klaar. Dank je Kirby Ik heb nu alleen totaal geen zin meer in eten.
Loeki, eindelijk. Wat spannend. En wat gaan we je missen even een paar dagen, Omdat ik me toch echt niet zo heel goed voel. Ik heb best last van mijn hoge bloeddruk eigenlijk. Heel veel moe en eigenlijk alleen nog maar een uurtje echt iets kunnen. Maar misschien is het ook wel de combinatie nu met warm weer, ik weet het niet. Mijn gewrichten doen pijn, vooral mijn knieen .
Nou Kirby, VK voorspelde dat de weeën pas komen als het donker wordt, dus ga gerust nog iets anders doen. Bosi, ja als je je echt niet lekker voelt gewoon aangeven morgen, misschien houden ze je wel en heb je dit weekend ook je kleintje in handen.
Hoi, Hier is alles ook nog rustig. @ Loeki, heel veel succes, een lifeversla zou leuk zijn! Groetjes Jessica
Oh dat is balen bosi heb je een bloeddruk meter thuis, misschien kan je dan even kijken of het hoger is geworden. Als je je echt niet goed voelt zou ik gewoon de vk bellen hoor.
Wel grappig eigenlijk Loeki,je hebt geen gerommel gehad,geen voorweeën,maar toch wel mooi 1 cm ontsluiting Hoe is je man eronder? @Missy & Meliske,wauw leuke,mooie banner zeg! Zo heb vandaag echt zo ontzettend veel gedaan zware aanval van nesteldrang gehad!
Loeki, zou gerust nog iets anders willen doen hoor... maar dat mag helemaal niet... lig al plat van week 13 met weeënremmers... dus vind het wel fijn om je nbeetje te volgen Moet alleen zien dat ik er niet zo in op ga dat ik ook beval
Nou Kirby, klets gerust mee. Mijn zusje had zonder voorweeën al 3 cm dus ik ben eigenlijk wel een beetje teleurgesteld, ik had op meer gehoopt
Bosi; hou je zelf goed in de gaten nu! Ik wil je absoluut niet bang maken, maar zwangerschaps vergiftiging moet je niet onderschatten! Als je het niet vertrouwt bel dan alsjeblieft het ziekenhuis Loeki; in stilte bevallen, hoe durf je
Gespannen, durfde eerst niet bij het strippen te kijken en de VK en ik maar wachten en hij zat echt wel 10 minuten op de wc